  • 1. Data: 2015-10-31 12:41:13
    Temat: Opel Corsa C 3 drzwiowa - tym razem nie działa tynia wycieraczka (silnik)
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Generalnie wycieraczka nie działa - kompletnie nic.

    No i chce zobaczyć - czy to silnik czy coś innego - zabieram sie za
    demontaż - jakieś uwagi co to może być? Sprawdze czy napiecie dochodzi i
    jak dochodzi to raczej silnik.

    Czy może jeszcze coś się zablokowało - chyba nierealne?

  • 2. Data: 2015-10-31 19:22:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** fReLuZ pisze tak:

> [...]
    > dochodzi i jak dochodzi to raczej silnik.
    >

    > Czy może jeszcze coś się zablokowało - chyba nierealne?

    zatarta oś, wyszczerbiony tryb

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2015-10-31 20:45:30
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    nie miałem nigdy opla ;-), ale:
    zobacz, czy zasilanie spraw "w klapie" masz kabelkiem, czy stykami na progu.
    Ja sobie do hujdaja po jego kupnie dokupiłem silnik wycieraczki na
    tylniej szybie, i jak poszedłem go przekładać, to przed robotą
    oczyściłem styki (na uchylnej szybie) - i ożyło ;-)