  • 1. Data: 2010-05-12 10:46:48
    Temat: autostrada gdansk-łódź -kiedy?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    witam, ktos sie orientuje jki jest planowany rok zakonczenia prac nad
    autostrada z łodzi do gdanska? Chodzi mi o tą co ma się krzyżować z A2 pod
    strykowem.

    --
    -
    pozdrawiający

  • 2. Data: 2010-05-12 11:05:03
    Temat: Re: autostrada gdansk-łódź -kiedy?
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 12 Maj, 10:46, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:
    > witam, ktos sie orientuje jki jest planowany rok zakonczenia prac nad
    > autostrada z łodzi do gdanska? Chodzi mi o tą co ma się krzyżować z A2 pod
> [...]

    Istnieje: Trójmiasto-Grudziądz.
    Planowany odcinek Grudziądz - Toruń - do końca 2011
    Odcinek Toruń - Stryków. Długość odcinka: 144 km. - do kwietnia 2012

    Źródło - wikipedia.

  • 3. Data: 2010-05-12 11:20:55
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    stnieje: Trójmiasto-Grudziądz.
    Planowany odcinek Grudziądz - Toruń - do końca 2011
    Odcinek Toruń - Stryków. Długość odcinka: 144 km. - do kwietnia 2012

    Źródło - wikipedia.

    o swietnie - dzieki za info:)
    Ciekawe jak z kosztami bedzie...

  • 4. Data: 2010-05-12 11:30:32
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-05-12 11:20, Michał Gut pisze:
> [...]
    > Planowany odcinek Grudziądz - Toruń - do końca 2011
    > Odcinek Toruń - Stryków. Długość odcinka: 144 km. - do kwietnia 2012

    Tak jak i inne - dużo za dużo.

    Generalnie to ja też chciałbym móc wykupić winietę i jeździć bez
    płacenia na bramkach jak tiry !!

    Pozdrawiam !!

  • 5. Data: 2010-05-12 11:50:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał
    > Generalnie to ja też chciałbym móc wykupić winietę i jeździć bez
    > płacenia na bramkach jak tiry !!

    Robisz kategorie C, kupujesz Hummera i jezdzisz :-)

    Czy mi sie wydaje czy znow chca zmienic zasady z tymi ciezarowkami
    ?

    J.

  • 6. Data: 2010-05-12 13:16:23
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    http://www.gddkia.gov.pl/dane/standia.pdf

  • 7. Data: 2010-05-12 14:50:53
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > http://www.gddkia.gov.pl/dane/standia.pdf

    no tak do glowy nie przyszlo sprawdzic u zrodla... dokladnie o to mi
    chodzilo:D
    dzieki!

  • 8. Data: 2010-05-12 14:52:03
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    dlaczego u nas nie moze byc jak w innych krajach ze mozna kupic czasowe
    winiety a nie bujac sie z moniakami na bramkach.....

  • 9. Data: 2010-05-13 22:53:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 May 2010 14:52:03 +0200, Michał Gut wrote:
    >dlaczego u nas nie moze byc jak w innych krajach ze mozna kupic czasowe
    >winiety a nie bujac sie z moniakami na bramkach.....

    z paru powodow:
    - minister Pol [czy Polaczek] to kiedys proponowal a wdzieczni
    obywatele przestali na niego glosowac.

    - rzad Buzek wprowadzil prywatne autostrady .. i jak wtedy dzielic
    pieniadze z winiet ?

    -chcesz winiet zeby bylo taniej ? A rzad chce zeby bylo drozej :-)

    -w innych krajach sa tez znane bramki.

    J.

  • 10. Data: 2010-05-13 22:55:04
    Temat: Re: autostrada gdansk-łód? -kiedy?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > z paru powodow:
    > - minister Pol [czy Polaczek] to kiedys proponowal

    Proponował, ale na zwykłe drogi.