  • 1. Data: 2009-08-10 12:15:22
    Temat: automatyczna konfiguracja telefonu nokia
    Od: "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl>

    Witam grupowiczów.

    Obecnie posiadam Nokie n81 kupioną w sieci neonet bez simlocka. I w
    momencie włożenia karty z dowolnej sieci nie trzeba wprowadzac samemu
    konfiguracji na internet czy do wysyłania wiadomości mms. Konfiguracja jest
    pobierana automatycznie w momencie włożenia kasrty sim dowolnego operatora.
    Które modele nokii korzystają z podobnego rozwiązania.
    Z góry dziekuje za wszelkie sugestie

    Ps. mam nadzieje ze wyrazilem sie w miare zrozumiale, ale nie wiem jak to
    fachowo opisac

  • 2. Data: 2009-08-10 13:48:32
    Temat: Re: automatyczna konfiguracja telefonu nokia
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > jest pobierana automatycznie w momencie włożenia kasrty sim dowolnego
    > operatora. Które modele nokii korzystają z podobnego rozwiązania.

    Operator wysyła konfiguracje, a nie telefon.