  • 1. Data: 2009-08-10 09:05:17
    Temat: Garmin na N70
    Od: "tomek_osa" <t...@g...com>

    wgralem nowego Garmina do swojej Noki n70, wczesniej mialem jakas stara wersje
    ale dzialajaca dobrze, ta najnowsza natomiast dziala jak chce.... to znaczy
    czasami przejade dana droge i wszystko jest ok, ale czasami (np. wczoraj)
    jechalem 150 km i byla masakra, wieszał się, chodził jakos tak bardzo wolno, z
    2-3 minutowym opoznieniem pokazywal droge, nie dal sie z niego korzystac, mialem
    juz tak kilka razy wie ktos moze czym to jest spowodowane?

    4321 (20090810) __________

  • 2. Data: 2009-08-10 09:19:55
    Temat: Re: Garmin na N70
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 10 Aug 2009 11:05:17 +0200, tomek_osa napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4321 (20090810) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Jeżeli instalujesz Garmina tak samo jak twojego antywirusa, to wcale się
    nie dziwię, że nie działa. Zacznij od posprzątania tego śmiecia reklamowego
    co doklejasz.
    A później opisz dokładnie jak instalujesz garmina - wkładasz garminowską
    kartę do telefonu i co się dzieje?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-08-10 09:58:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "tomek_osa" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > bardzo wolno, z 2-3 minutowym opoznieniem pokazywal droge, nie dal sie z
    > niego korzystac, mialem juz tak kilka razy wie ktos moze czym to jest

    Twoim antywirusem.

  • 4. Data: 2009-08-10 10:42:06
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > bardzo wolno, z 2-3 minutowym opoznieniem pokazywal droge, nie dal sie z
    > niego korzystac, mialem juz tak kilka razy wie ktos moze czym to jest

    Włacz minimalna ilośc szczeg.

    Jaką wersje garmina posiadasz?
    Jaką wersje mapy używasz?

    W najgorszym przypadku wszystko od nowa zrob raz jeszcze
    N70 do szybkich telefonow nie nalezy, może czasami przymulac
    tez tak miałem na e51, instalacja ponowna i włączenie minimalnej ilości
    szczg.
    rozwiązało problem

    pozdrawiam
    Amir

  • 5. Data: 2009-08-10 11:06:35
    Od: "tomek_osa" <t...@g...com>

    Użytkownik "Amir" napisał w wiadomości

    > Włacz minimalna ilośc szczeg.
    >
    > Jaką wersje garmina posiadasz?
    > Jaką wersje mapy używasz?

    wersja Garmina to 4.20.00s60.7 a mapy to ostatna wersja pod 60v2, to sama mapa
    Polski - z tym szczegolowoscia to moze sie udac potestuje, bo rzeczywiscie
    mialem ustawiona najwieksza szczegolowosc mapy
    dziekuje bardzo za pomoc

    4321 (20090810) __________

  • 6. Data: 2009-08-10 11:26:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 10 Aug 2009 13:06:35 +0200, tomek_osa napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4321 (20090810) __________

    Wciąż smiecisz tym badziewiem, przestaniesz wreszcie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 7. Data: 2009-08-10 11:37:33
    Od: "tomek_osa" <t...@g...com>

    Użytkownik "tomek_osa" napisał w wiadomości >>

    dodam jeszcze ze komorka rzeczywiscie do najszybszych nie nalezy, podam
    przyklad, jesli dostaje sms to od chwili przycisniecia przycisku odczytaj do
    chwili wyswietlenia sie tresci smsa mija tak okolo 10-15 sekud, podobne
    przestoje sa oczywiscie tez w pozostalych funkcjach telefonu....
    Karte mam 1 GB MMC, producentem jest firma INTEGRAL, przy czym zapelniona jest w
    10%, zadnych dodatkowych programow czy aplikacji w telefonie tez nie mam.....

    4321 (20090810) __________

  • 8. Data: 2009-08-10 11:45:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "tomek_osa" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > dodam jeszcze ze komorka rzeczywiscie do najszybszych nie nalezy

    To tak samo jak u ciebie rozum.
    O co byłeś proszony?