eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyatak kunyatak kuny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Marek Panek <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: atak kuny
    Date: Mon, 30 Jul 2018 17:52:53 +0200
    Organization: TU Wrocław
    Lines: 21
    Message-ID: <pjnc8l$1vpl$1@gioia.aioe.org>
    Reply-To: m...@p...edu.pl
    NNTP-Posting-Host: QIHRh7oK1vkjA0jPgqwCxw.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.3
    X-Mozilla-News-Host: news://aioe.org:119
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637156
    [ ukryj nagłówki ]

    Miałem ci ja 4 lata temu pierwszy atak kuny na Renault Megan II (1.6
    benzyna). Usiłowała sobie uwić gniazdo. Efekt: nadarta przez nią
    wykładzina tłumiąca doprowadziła do awarii sondy lambda. Zastosowałem
    elektroniczny odstraszacz typu:
    https://www.conrad.pl/p/odstraszacz-kun-i-gryzoni-do
    -samochodu-kemo-m180-wodoodporny-ip65-857059
    w połączeniu ze sztyftami zapachowymi:
    https://www.conrad.pl/o/urzadzenia-do-ochrony-samoch
    odu-przed-kunami-i-gryzoniami-0330015
    .
    Przez długi czas miałem spokój. Ale ostatnio w połowie trasy Płońsk -
    Wrocław mało mi się nie zjarał samochód. Znowu kuna i gniazdo z zapasami
    (5 kromek chleba) w komorze silnika; naddarta wykładzina tak się
    żarzyła, że trzy gaśnice nie dały rady, pomogło dopiero wiadro wody.
    Oczywiście diagnostyka, wymiana paru kabelków i okazało się, że
    "piszczek" nie działa, przy czym nie wiadomo od kiedy.
    W związku z tym mam pytanie:
    Czy ktoś wie coś na temat odporności termicznej tego typu przystawek?
    W końcu w komorze silnika (zwłaszcza latem :-) ) jest dosyć gorąco, a
    znane mi elementy elektroniczne w wersji popularnej przeznaczone są do
    pracy do +70^C.
    pzdrw
    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: