    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: JaNus <bez@adresu>
    Subject: antywir zawiesza Wi-Fi?
    Date: Wed, 16 Dec 2015 23:18:19 +0100

    Mam moduł Wi-Fi od TP-Linka, i działał dotąd bez zarzutów, ale od kilku
    dni zaczął dostawać czkawki: po włączeniu PC-ta widzi sieć, i dane płyną
    tak jak trzeba, ale po jakimś kwadransie przestają. Co ciekawe ikonka
    sieci na pasku zadań jest rumiana i pełna samozadowolenia, dymek
    pokazuje, że połączenie jest OK. ale - nie jest! Bo nic tą drogą nie
    przepływa.
    Nie pomaga wybranie opcji "napraw", ani programowy reset modułu, ani też
    jego wyjęcie z USB, i ponowne włożenie. W tym ostatnim przypadku
    zachodzi pewna zmiana: gdy po chwili ikonka sieci znów pojawia się na
    pasku zadań, to już jest "zła", czyli: wskazuje brak połączenia.
    Nie pomaga wy~ i ponowne zalogowanie do komputera, a jedynie reset "od
    zera". Szukając tego, co mogło być "przyczyną pierwotną', skojarzyłem,
    że mniej więcej wyszło to od chwili zainstalowania Avasta, w wersji
    darmowej, rozszerzonej o trial. Czy to możliwe, że jego firewall coś
    kaszani w transmisji?
    No cóż, zainstaluję coś innego, zobaczymy czy zajdzie zmiana. Ale
    pytanie brzmi: kojarzy się Wam to z czymś, co sami znacie z autopsji?

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!