  • 1. Data: 2009-05-21 15:48:35
    Temat: ano pochwale sie:)
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    Czarna Perla:)

    http://bikepics.com/pictures/1669916/

    Jak to dobrze znow wrocic do zywych;P

    scibor
    Czarna Perła - CBF500

  • 2. Data: 2009-05-21 15:52:42
    Temat: Re: ano pochwale sie:)
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    scibor1 pisze:
    > Czarna Perla:)
    >
    > http://bikepics.com/pictures/1669916/
    >
    > Jak to dobrze znow wrocic do zywych;P

    > scibor
    > Czarna Perła - CBF500

    prawie jak gieespińcet. dobre moto na pierwsze moto. GRATZ

    --
    gildor
    9'99

  • 3. Data: 2009-05-21 16:01:59
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Ale wydech to tam na jednej fotce masz zajebisty ;))))
    http://bikepics.com/pictures/973199/

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 4. Data: 2009-05-21 16:04:46
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 21 Maj, 18:01, "morghul" <m...@t...pl> wrote:
    > Ale wydech to tam na jednej fotce masz zajebisty
    ;))))http://bikepics.com/pictures/973199/

    aaaaaaaa, to kolesiowi do nibyterenowki zalozylem od forda sierry, bo
    mu sie oryginalny skonczyl;))) ale takie rzeczy to tylko w Finlandii;P

  • 5. Data: 2009-05-21 17:10:25
    Od: Magic <m...@w...pl>

    scibor1 pisze:
    > Czarna Perla:)
    >
    > http://bikepics.com/pictures/1669916/
    >
    > Jak to dobrze znow wrocic do zywych;P

    Gratz. Nadal w śFinlandii czy zajedziesz gdzieś w tym roku ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-05-21 18:44:54
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 21 Maj, 19:10, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Gratz. Nadal w śFinlandii czy zajedziesz gdzieś w tym roku ?

    nie, juz prawie rok w PL, choc rzut beretem od rosyjskiej granicy:)

  • 7. Data: 2009-05-21 20:46:34
    Temat: [OT]Re: ano pochwale sie:)
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Ale wydech to tam na jednej fotce masz zajebisty ;))))
    > http://bikepics.com/pictures/973199/

    Swego czasu w WSK 125 mialem jedna czesc wydechu od Syreny (nie pamietam
    modelu) podczas proby przyspawania wspornika w puszce wypalila sie dziura,
    to ponawiercalem ich cale mnostwo i wygladalo to jak lufa od pepeszy.

    W tym czasie aparaty cyfrowe nie byly popularne (moze jeszcz nie istnialy
    nawet wersje "cywilne") wiec fotka nie uracze.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-05-21 23:26:01
    Od: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce>

    scibor1 napisal/a:

    | Czarna Perla:)
    |
    | http://bikepics.com/pictures/1669916/
    |
    | Jak to dobrze znow wrocic do zywych;P

    Super sprzęt, dwa sezony takim przelatałem i dopiero niedawno się pozbyłem
    :D Żadnych przygód i niespodzianek, świetnie się prowadzi i dodatkowo
    niewiele pali ;)

    Szerokiej drogi :)

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403

  • 9. Data: 2009-05-22 07:12:53
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "scibor1" <s...@e...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Czarna Perla:)

    > http://bikepics.com/pictures/1669916/

    > Jak to dobrze znow wrocic do zywych;P

    Gratz. Nie pytam skad :-) I jak Ci na tym rowerku po lataniu zygzakiem?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2009-05-22 07:52:45
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 22 Maj, 09:12, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Elou!"scibor1" <s...@e...pl> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > Gratz. Nie pytam skad :-) I jak Ci na tym rowerku po lataniu zygzakiem?

    roznica jak miedzy powiedzmy TIRem a cinquecento albo miedzy cegla a
    golebiem;) No czuje sie jakbym sie na motorower przesiadl... wiesz,
    jazda motocyklem ma dawac przede wszystkim radosc, a tu jak sie
    przesiadasz na leciutkiego sprzeta ktory latwo sie prowadzi to geba
    sama sie usmiecha;)))

    scibor
    CBF500 - Czarna Perła