  • 1. Data: 2009-05-21 16:15:32
    Temat: Warszawa - wypadek
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    Dzis ok 14.30 na Trasie Torunskiej w strone Targówka, na wysokosci zjazdu na
    Brudno stal rozbity motocykl. Byla juz laweta. Jezdzca raczej zabrala
    karetka. Motocykl mial tylko zbity przód i lagi zgiete do "srodka", zatem
    wnioskuje, ze poprostu wjechal w tyl auta.

    Ktos cos wie wiecej o zajsciu?

    dikoj

  • 2. Data: 2009-05-21 16:37:18
    Temat: Re: Warszawa - wypadek
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.05.2009 dikoj <d...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > karetka. Motocykl mial tylko zbity przód i lagi zgiete do "srodka", zatem
    > wnioskuje, ze poprostu wjechal w tyl auta.

    Napisz CV do SE czy Faku, może dostaniesz miejsce w dziale wróżka Rozalia
    radzi.

    > Ktos cos wie wiecej o zajsciu?

    Tia, ci co się zatrzymali i zapytali oraz uczestnicy zdarzenia.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2009-05-21 19:41:16
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message

    > Napisz CV do SE czy Faku, może dostaniesz miejsce w dziale wróżka Rozalia
    > radzi.

    > Tia, ci co się zatrzymali i zapytali oraz uczestnicy zdarzenia.

    Widzę, że poziom wypowiedzi odpowiada poziomowi gazet jakie czytasz...

  • 4. Data: 2009-05-21 20:00:27
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "dikoj" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Widzę, że poziom wypowiedzi odpowiada poziomowi gazet jakie czytasz...

    poziom pytania jest taki. O kazdym wypadku chcesz sobie pogadac?

    b.

  • 5. Data: 2009-05-21 21:02:53
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.05.2009 Budy? <b...@g...pl> napisał/a:
    > U?ytkownik "dikoj" <d...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > poziom pytania jest taki. O kazdym wypadku chcesz sobie pogadac?

    No wywnioskował, zobaczył tyle że całą historię wydedukował.

    A z kierownikiem buzy który wykonał figurę, można sobie było jak
    najbardziej pogadać ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 6. Data: 2009-05-22 06:19:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    dikoj napisał(a):

    > Ktos cos wie wiecej o zajsciu?

    to nie byla ja!!!111 (') Krakow

    a wy chlopaki?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 7. Data: 2009-05-22 10:13:27
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    > a wy chlopaki?

    Ja tez nie !!

    > Ktos cos wie wiecej o zajsciu?

    Tak. Stało się to w 64 rocznicę rozbicia obozu NKWD w Rembertowie !!!!!
    http://www.rembertow.fora.pl/zdarzylo-sie-na-rembert
    owie,23/21-05-08-rocznica-rozbicia-obozu-nkwd-w-remb
    ertowie,951.html
    To napewno jakis znak

    Pzdr
    PanAdol
    Triumph Tiger 900

  • 8. Data: 2009-05-22 10:31:01
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > to nie byla ja!!!111 (') Krakow

    sprawdziłem tył mojego auta. we mnie też nie wjechał.

    > a wy chlopaki?

    a mogę zapytać też żony?

    (') Topolin

    --
    gildor
    9'99

  • 9. Data: 2009-05-22 12:42:44
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > sprawdziłem tył mojego auta. we mnie też nie wjechał.

    > a mogę zapytać też żony?

    A kij wam wszystkim w oko!!!

  • 10. Data: 2009-05-22 12:45:20
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    dikoj pisze:
    > "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
    >
    > A kij wam wszystkim w oko!!!

    hyhyhy, bo wiesz, my tu od prasówki to mamy takie WIADRO

    --
    gildor
    9'99