  • 1. Data: 2009-05-21 14:21:50
    Temat: NTG ale prawie :-)
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    proponuje obejrzenie końcówki (osttanie 20 sekund)
    jednak ruskie to maja kierowców
    tylko co na to pasażerowie
    huck

  • 2. Data: 2009-05-21 14:22:54
    Temat: Re: NTG ale prawie :-)
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    prawie dołaczyłem linke :-)))
    http://smotri.com/video/view/?id=v6284251db4

  • 3. Data: 2009-05-21 14:26:39
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 21 May 2009 16:22:54 +0200
    huck wrote:

    > prawie dołaczyłem linke :-)))
    > http://smotri.com/video/view/?id=v6284251db4

    Ale że co Ty chcesz od tego filmu? Bardzo ładnie facet przegubowcem
    zarzucał na koniec ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 4. Data: 2009-05-21 14:29:12
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    y...
    huck wrote:

    > prawie dołaczyłem linke :-)))
    > http://smotri.com/video/view/?id=v6284251db4

    Ale że co Ty chcesz od tego filmu? Bardzo ładnie facet przegubowcem
    zarzucał na koniec ;-)

    przeca napisałem że neizłych kierówców ruskie maja
    tylko sie zastanawiam czy w srodku byli pasażerowie
    huck

  • 5. Data: 2009-05-21 15:21:54
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 21 May 2009 16:29:12 +0200
    huck wrote:

> [...]
    > zarzucał na koniec ;-)
    >
    > przeca napisałem że neizłych kierówców ruskie maja
    > tylko sie zastanawiam czy w srodku byli pasażerowie

    Mnie bardziej zastanawia, czy to fotomontaż czy nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 6. Data: 2009-05-21 15:44:17
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-21 16:29:12 +0200, "huck" <2...@w...pl> said:

    > przeca napisałem że neizłych kierówców ruskie maja
    > tylko sie zastanawiam czy w srodku byli pasażerowie

    A myślisz że czemu Amil do Ikarusa bez kasku nie wsiada? Ponoć się
    Ruskie w Krakowie szkolili.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 7. Data: 2009-05-21 16:10:39
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sqeeb"

    >Mnie bardziej zastanawia, czy to fotomontaż czy nie.

    Sądząc po tym, co można o tym tunelu poczytać, to mocno niekoniecznie.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Z uwagi na poprawe jakosci swadczonych uslug
    \ K...@e...eu.org / w dniu 04.12.2002 w godz. 07:00 - 08:00 mo-

  • 8. Data: 2009-05-21 17:16:46
    Od: Magic <m...@w...pl>

    huck pisze:
    > prawie dołaczyłem linke :-)))
    > http://smotri.com/video/view/?id=v6284251db4

    Stare, ale dzięki za przypomnienie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2009-05-21 17:18:28
    Od: Magic <m...@w...pl>

    huck pisze:
    > Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...

    > przeca napisałem że neizłych kierówców ruskie maja
    > tylko sie zastanawiam czy w srodku byli pasażerowie

    Wyglądało że nie.

  • 10. Data: 2009-05-21 18:45:55
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "huck" wrote...
    > proponuje obejrzenie końcówki (osttanie 20 sekund)
    > jednak ruskie to maja kierowców
    > tylko co na to pasażerowie
    > huck
    Sporo mozna poczytac na temat tych ciekawych przy/wypadkow. Dziwne rzeczy
    sie dzieja w tamtym kraju, ale tu trzeba powiedziec, ze to NIE wina
    kierowcow. Tunel jest pod rzeka i winni byli budowniczowie. Tunel mial
    przeciek i na ulice sciekala woda ze scian i sufitu. Te zdjecia byly krecone
    w zimie, kiedy w tunelu temperatura byla sporo ponizej zera i woda po prostu
    zamarzala. Efekt byl taki, ze na drodze w srodku tunelu bylo piekne
    lodowsko. W kazdym miejscu na swiecie w takiej sytuacji byly by podobne
    numery.

    pozdro
    --
    James