  • 1. Data: 2013-04-13 20:18:08
    Temat: android w roli kamery bezprzewodowej internetowej
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam
    Czy ktoś sprawdzał czy da się i jak się sprawuje telefon z androidem w
    roli kamery internetowej? Chciałbym zdalnie oglądać to co widzi kamera
    telefonu. Jakby przerobić androida na kamere IP. Czy transmisja może być
    nieograniczona w czasie? czy rozdzielczość moze być większa niż VGA?
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-04-13 20:55:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-13 20:18, ToMasz wrote:
> [...]
    > telefonu. Jakby przerobić androida na kamere IP. Czy transmisja może być
    > nieograniczona w czasie? czy rozdzielczość moze być większa niż VGA?

    wpisz w markecie googlowym ip camera, sporo tego wyskoczy. Kiedys
    testowalem kilka tego typu programow - dzialao to calkiem przyzwoicie.
    Jedna rzecz jednak mnie irytowala - nie znalazlem w testowanych
    aplikacjach mozliwosci wylaczenia ekranu. Fakt, ze nie przylozylem sie
    do rozwiazania tej kwestii, calosc potraktowalem jako ciekawostke. Daj
    znac gdyby teraz wylaczenie ekranu nie stanowilo problemu.

  • 3. Data: 2013-04-14 13:03:43
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 13/04/2013 19:55, atm wrote:

> [...]
    > do rozwiazania tej kwestii, calosc potraktowalem jako ciekawostke. Daj
    > znac gdyby teraz wylaczenie ekranu nie stanowilo problemu.

    Nic dziwnego, ze ekran musi byc wlaczony. Zapewne chodzi o zachowanie
    pelnej predkosci cpu, kodowanie niezle go meczy. Swoja droga jaka to
    bezprzewodowosc kiedy urzadzenie musi byc ladowane?

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2013-04-14 14:28:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 14 Apr 2013 12:03:43 +0100, G Nowak napisał(a):

    > Nic dziwnego, ze ekran musi byc wlaczony. Zapewne chodzi o zachowanie
    > pelnej predkosci cpu, kodowanie niezle go meczy. Swoja droga jaka to
    > bezprzewodowosc kiedy urzadzenie musi byc ladowane?

    Np. taka, że prąd da się łatwo dostarczyć w różne miejsca, w odróżnieniu od
    sygnałów cyfrowych, szczególnie z dużym data rate (jak np. ma sygnał video)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2013-04-14 18:52:01
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 14.04.2013 14:28, Waldek Godel pisze:

    > Np. taka, że prąd da się łatwo dostarczyć w różne miejsca, w odróżnieniu od
    > sygnałów cyfrowych, szczególnie z dużym data rate (jak np. ma sygnał video)

    ale i tak jest kiszka. znaczy jeden (mniejsza o nazwę) potrafi działać
    tylko w sieci wewnętrznej (sprawdzałem) drugi wygasza ekran ale nie
    podświetlenie. Program działa i coś wysyła ale na kompie nic nie
    widać.........
    Tak więc pytanie pozostaje aktualne. szukanie po sklepie daje mierne
    efekty, bo 90% to programy umożliwiające oglądanie a nie wysyłanie
    obrazu. wiele jest takich, które potrafią wysyłać fotografie a nie
    film.... Też mi "kamera" :)

    ToMasz