    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: android w roli kamery bezprzewodowej internetowej
    Date: Sat, 13 Apr 2013 20:55:52 +0200

    On 2013-04-13 20:18, ToMasz wrote:
    > witam
    > Czy ktoś sprawdzał czy da się i jak się sprawuje telefon z androidem w
    > roli kamery internetowej? Chciałbym zdalnie oglądać to co widzi kamera
    > telefonu. Jakby przerobić androida na kamere IP. Czy transmisja może być
    > nieograniczona w czasie? czy rozdzielczość moze być większa niż VGA?
    > Pozdrawiam
    > ToMasz

    wpisz w markecie googlowym ip camera, sporo tego wyskoczy. Kiedys
    testowalem kilka tego typu programow - dzialao to calkiem przyzwoicie.
    Jedna rzecz jednak mnie irytowala - nie znalazlem w testowanych
    aplikacjach mozliwosci wylaczenia ekranu. Fakt, ze nie przylozylem sie
    do rozwiazania tej kwestii, calosc potraktowalem jako ciekawostke. Daj
    znac gdyby teraz wylaczenie ekranu nie stanowilo problemu.