    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [android] power scheduler
    Date: Sat, 31 Aug 2013 09:41:45 +0200

    On Sat, 31 Aug 2013 01:42:28 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:

    >było już przynajmniej raz na grupie, wiec sorry, ze się powtórzę, ale ja
    >z mniejszymi wymaganiami niż te podane wcześniej.
    >poszukuje programu, który mi pozwoli na ustawienie każdego dnia tygodnia
    >innej godziny włączenia i wyłączenia airplane/flight mode. używałem do
    >tej pory właśnie power scheduler, który robił dokładnie to co chcialem,
    >ale jeszcze parę innych rzeczy, ale po którejś aktualizacji androida
    >przestał i tyle go widzieli. od tamtej pory bezskutecznie szukam
    >prostego appa (płatny mile widziany), który by robił taka trywialna
> [...]

    Profile scheduler
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.we
    tpalm.ProfileScheduler&hl=pl
    Już nie pamiętam czy da się na każdy dzień tygodnia ale raczej na
    pewno się da. Jedyna wada jak dla mnie to to że potrafi samoczynnie
    zciszyć dzwonki nie do zera ale do połowy przynajmniej co jest dosyć
    denerwujące.