  • 1. Data: 2013-08-30 06:37:29
    Temat: Czy w PL można dostawać (gdzieś) kasę za poł. przych. ?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    http://wiadomosci.onet.pl/wielka-brytania-i-irlandia
    /brytyjczyk-przechytrzyl-uciazliwych-telemarketerow/
    m86er

    Beaumont wpadł na pomysł założenia płatnej linii w 2011 r., kiedy
    zorientował się, jak wiele połączeń od telemarketerów odbiera w ciągu
    miesiąca. "Byłem zły, kiedy dzwonili do mnie, jak oglądałem 'Coronation
    Street'. Stwierdziłem wówczas, że lepiej mieć płatny numer i zarabiać 10
    pensów na minutę"

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.