  • Data: 2013-11-20 18:03:20
    Temat: android, namierzanie telefonu, ustalanie położenia
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    Mam problem z ustaleniem położenia swojego telefonu z androidem. Są w
    sklepie play, programy pomagające odnalezienie zgubionego telefonu. Dla
    niewtajemniczonych: zakładając że telefon z androidem to komputerek na
    stałe wpięty do internetu i posiadający GPS, da się to jakoś połączyć i
    ustalić zdalnie położenie. Co więcej goooglowski "devicemanager" potrafi
    podać położenie w oparciu o BTSy!. Tyle ze zawsze urządzenia musza być
    online. Tak więc zainstalowałem "androidlost", namierza tylko jak
    telefony sa w domu i bez firewalla. dzisiaj telefony sobie jeździły po
    okolicy, a ja starałem się je lokalizować (w przypadku kradzieży tak
    łatwo nie będzie. czasu nie będzie!)
    jeden (sgs2 bez firewalla) nie da się namierzyć, nie odpowiada na nic. w
    zasięgu domowego wifi - działał wzorowo
    drugi (arcS z firewalem) działa w domu po wyłączeniu firewalla. nie wiem
    jakie procesy(programy) pozałączać aby firewal "przepuszczał" Być moze
    proces jest celowo ukryty. z dala od domu reaguje na smsy- odpowiada
    zwrotnie smsem gdzie jest.

    Pytanie do Was. Jaki program, w jaki sposób można ustalić położenie
    swojego telefonu w PRAKTYCE!? Sprawdzone metody (wolałbym przez internet
    nie przez sms)
    Dziękuje
    ToMasz