  • Data: 2013-11-22 18:40:24
    Temat: Re: android, namierzanie telefonu, ustalanie położenia
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-21 09:07, Marek pisze:

    > No ale.to wymaga włączonego gps czyli drenuje baterię.

    ja mam nonstop włączony gps i transmisje danych 3g i telefon trzyma pond
    26-30h

    Złodziej pierwsze
    > co zrobi to wyłączy gps

    jeśli ma dostęp do systemu. Android można łatwo zablokować hasłem, pinem
    lub wzorem

    > a api samo go nie włączy z powrotem.

    błąd. na zrootowanych urządzeniach można antythiefom udostępnić
    włączanie gpsu

    > Ale najważniejsze to odpowiedź na pytanie: ile skradzionych telefonów
    > zostało dzięki takiej funkcji znalezionych? Bo jak na razie ta funkcja
    > to raczej jest dla lepszego samopoczucia właściciela niż praktycznego
    > zastosowania.

    fakt. Trochę szans mamy jak telefon zgarnie tępy, łysy idiota, reszta z
    chociaż namiastką inteligencji z miejsca wypatroszy baterię, powyciąga
    karty i zrobi wipe'a