  • Data: 2015-12-28 13:59:03
    Temat: android aplikacja youtube adresy
    Od: qrt <...@i...jakis> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    mam takie pytanie - orientuje sie toś z jakim adrasami sie łączy mobilna
    aplikacja youtube na androida?

    Chodzi o to iż mam ustawione restrykcje dostępu do yotube na routerze. No i
    restrykcje (na adres youtube.com oraz youtu.be) działają z przeglądarką
    internetową ale nie działają z aplikacja youtube na androidzie. Ta sobie
    działa jak gdyby nigdy nic.

    Orientuje sie może co tam powinienem wpisać?

    po adresach IP wolałbym nie bo jest ich całkiem sporo :)
    http://artica-proxy.com/youtube-tcpip-addresses-list
    /
    a mój router nie ma opcji importu adresów z plku - na każdy zakres
    musiałbym tworzyć osobną regułę.

    ewentualnie może po portach?