  • 1. Data: 2011-05-25 20:18:15
    Temat: analizator widma 20MHz, 16 bitów
    Od: szczypior <t...@g...com>

    Witam wszystkich

    Robię prace magisterską i w ramach pracy buduję cyfrowy odbiornik
    sygnałów do 5MHz.
    Mam problem z którym borykam się już od 2 miesięcy. Układ łaczy sie
    przez moduł USB mikrokontrolera PIC32 z komputerem i zbiera wyniki
    demodulacji z układu AD6620. Na razie demoduluję przebieg sinusoidalny
    zadany z generatora. Ten przebieg jest bardzo zakłócony. Podejrzewam
    że problem może sie tworzyc przy komunikacji przetwornika A/D AD9245 z
    ukladem AD6620(stany nieustalone). Abym mógł zweryfikować swoje
    podejrzenia potrzebowałbym analizatora stanów logicznych.Czy ktoś
    mający taki sprzęt pozwoliłby mi skorzystać z takiego analizatora.
    Sprawa jest dla mnie bardzo ważna i chętnie zapłacę za pomoc:)

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2011-05-26 05:50:51
    Temat: Re: analizator widma 20MHz, 16 bitów
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 25.05.2011 22:18, szczypior pisze:
> [...]
    > mający taki sprzęt pozwoliłby mi skorzystać z takiego analizatora.
    > Sprawa jest dla mnie bardzo ważna i chętnie zapłacę za pomoc:)

    Witam
    Mam 96-kanałowy analizator HP1661CS. Pewnym problemem może być dość
    skromna długość pamięci tego analizatora (8k sampli). Jakby Kolega
    przebywał w okolicach Słupska to z chęcią pomogę.
    Czy korzysta Kolega z gotowych modułów evaluacyjnych Analoga, czy sam
    robił płytki ? Może zakłócenia pojawiają się jeszcze po stronie
    analogowej ?

    Pozdrawiam
    Grzegorz