  • 1. Data: 2011-05-25 09:05:53
    Temat: złączki pin
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Gdzie można kupić takie złączki, które stosuje sie np do połączeń
    przedniego panelu audio z pinami płyty głównej? Jest jakaś zaciskarka do
    tego?

    Pzdr, OMSON

    P.S. Potrzebuję do elektroniki gitarowej...
    http://www.emgpickups.com/products/category/25/2

  • 2. Data: 2011-05-25 09:21:02
    Temat: Re: złączki pin
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@N...SPAM.spammers.com>

    W dniu 2011-05-25 11:05, OMSON pisze:
    > Gdzie można kupić takie złączki, które stosuje sie np do połączeń
    > przedniego panelu audio z pinami płyty głównej? Jest jakaś zaciskarka do
    > tego?

    Np. są w Krakowie w sklepie na Wrocławskiej. Można też kupić np. w TME:

    http://www.tme.eu/pl/katalog/#id_category%3D112937%2
    6cleanParameters%3D1%26path%3D%3B46%3B30%3B112937

    raster 2,54 mm jeśli chodzi o złącza komputerowe.

    W roli zaciskarki używa się kombinerek.

  • 3. Data: 2011-05-25 12:11:39
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Tomasz Wójtowicz pisze:

    > http://www.tme.eu/pl/katalog/#id_category%3D112937%2
    6cleanParameters%3D1%26path%3D%3B46%3B30%3B112937

    > raster 2,54 mm jeśli chodzi o złącza komputerowe.
    >
    > W roli zaciskarki używa się kombinerek.

    O to mi chodziło właśnie, coś wybiorę. Dzięki.

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2011-05-25 12:59:53
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    BTW - wydłubałem to o co mi chodziło z kabelka audio CD-ROM. Da sie
    ładnie wydobyć i zacisnąć gdzie trzeba...

    Pzdr, OMSOn

  • 5. Data: 2011-05-25 15:57:59
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 25 May 2011 11:21:02 +0200 Tomasz Wójtowicz
    <S...@N...SPAM.spammers.com> napisał:

    >raster 2,54 mm jeśli chodzi o złącza komputerowe.
    >
    >W roli zaciskarki używa się kombinerek.

    No bez przesady. Kiedyś na początku tak zaciskałem i różnie bywało z
    działaniem tego. Ponieważ zaciskarki do tych blaszek się jak dotąd nie
    dorobiłem to po prostu je lutuję (tam gdzie są te podłużne ząbki które
    powinny się zawinąć do środka i kontaktować z żyłą), a kombinerkami
    zaciskam (zawijam) tylko te ząbki przytrzymujące przewód.

  • 6. Data: 2011-05-25 19:31:22
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@N...SPAM.spammers.com>

    W dniu 2011-05-25 17:57, __Maciek pisze:

> [...]
    > powinny się zawinąć do środka i kontaktować z żyłą), a kombinerkami
    > zaciskam (zawijam) tylko te ząbki przytrzymujące przewód.

    A ja po ściągnięciu izolacji, zawijam odsłonięte druciki pod spód i
    następnie wkładam przewód tak, żeby izolację złapały obydwie pary
    blaszek i zagniatam małymi cążkami. W efekcie druciki są siłą dociśnięte
    pomiędzy stykiem a izolacją przewodu.