  • 1. Data: 2012-04-24 10:07:42
    Temat: amerykanskie telefony w Polsce
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    gdybym przywiozl sobie amerykanski (USA) telefon do Polski, to czy
    beda z nim problemy? Generalnie chodzi mi o dtmf i clipa.

    Generalnie to bylby podlaczony pod bramke VoIP niz pod prawdziwa
    linie.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-04-24 14:04:44
    Temat: Re: amerykanskie telefony w Polsce
    Od: a...@p...fm

    Szkoda kasy i obciążenia bagażu ! Lepie już nowy z gwarancją kupić
    w Polsce - ceny od 15 zł !

  • 3. Data: 2012-04-25 10:13:08
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 24 Apr 2012 05:04:44 -0700 (PDT), a...@p...fm wrote:

    >Szkoda kasy i obciążenia bagażu ! Lepie już nowy z gwarancją kupić
    >w Polsce - ceny od 15 zł !

    no to wskaz mi 2 liniowego DECT'a!

    A co z odpowiedzia na postawione pytanie?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2012-04-25 13:56:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    <a...@p...pl> wrote:

    > no to wskaz mi 2 liniowego DECT'a!
    >
    > A co z odpowiedzia na postawione pytanie?

    dwuliniowość można zrealizować na samej bramce ;-)

    A co do pytania - z reguły każdą bramkę możesz przestawić na standard
    amerykański. Na klasycznej linii PSTN raczej poprawnie działać nie będzie.

  • 5. Data: 2012-04-25 14:02:38
    Od: a...@p...pl

    On 25 Apr 2012 12:56:19 +0100, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    wrote:

    >dwuliniowość można zrealizować na samej bramce ;-)

    kombinacje sa czasami, a prosciej jest wpiac 2 osobne linie z bramki
    do takiego 2-liniowca i zalogowac 2-3 sluchawki bezprzewodowodowe.

    A czy na europejskim rynku sa 2 liniowe telefony DECT?

    >A co do pytania - z reguły każdą bramkę możesz przestawić na standard
    >amerykański. Na klasycznej linii PSTN raczej poprawnie działać nie będzie.

    czy w takim razie clipa trzeba przestawic w bramce na DTMF? Czy jakies
    prady dzwonienia tez? Czy cos jeszcze ?

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2012-04-25 17:48:06
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    <a...@p...pl> wrote:
    > On 25 Apr 2012 12:56:19 +0100, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    > wrote:

    > A czy na europejskim rynku sa 2 liniowe telefony DECT?

    w ogóle dwuliniowe telefony chyba nigdy nie zaistniały. Wiem, bo lata temu
    też miałem taki sam problem.

    > czy w takim razie clipa trzeba przestawic w bramce na DTMF? Czy jakies
    > prady dzwonienia tez? Czy cos jeszcze ?

    poszperaj na stronie producenta, powinny takie rzeczy być podane

  • 7. Data: 2012-04-25 17:50:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek napisał:

    > w ogóle dwuliniowe telefony chyba nigdy nie zaistniały.

    W sensie, że DECT? Bo taki druciany dwuliniowy, to miałem.
    A mam też, i używam, DECT Panasłonik KX-TCA155. On był
    sprzedawany w ogóle bez bazy, tylko z ładowarką. Producent
    jako bazę do tego polecał taką skrzyneczkę wieszaną na ścianie,
    która potrafił obsłużyc nawet więcej niż dwie linie.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2012-04-25 21:28:36
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    Może jeszcze gdzieś go dorwiesz: http://www.ultraphon.pl/events/22

    --
    Cz.

  • 9. Data: 2012-04-25 21:34:41
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2012-04-25 17:50, Jarosław Sokołowski napisał/a:

> [...]
    > jako bazę do tego polecał taką skrzyneczkę wieszaną na ścianie,
    > która potrafił obsłużyc nawet więcej niż dwie linie.

    Bo to nie było "telefonem' jako takim a samą słuchawką DET do obsługi
    większego systemu
    http://www.ficek.pl/panasonic/telefony/kx-tca155.htm

    Cz.

  • 10. Data: 2012-04-25 21:38:36
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2012-04-25 14:02, a...@p...pl napisał/a:

    > kombinacje sa czasami, a prosciej jest wpiac 2 osobne linie z bramki
    > do takiego 2-liniowca i zalogowac 2-3 sluchawki bezprzewodowodowe.
    >
    > A czy na europejskim rynku sa 2 liniowe telefony DECT?

    Były takie. Np. Panasonic KX-TG8280

    --
    Cz.