  • 11. Data: 2012-04-26 01:27:07
    Temat: Re: amerykanskie telefony w Polsce
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Czarek napisał:

    > Bo to nie było "telefonem' jako takim a samą słuchawką DET do obsługi
    > większego systemu
    > http://www.ficek.pl/panasonic/telefony/kx-tca155.htm

    W tej chwili mam to coś zalogowane do bazy od jakiegoś badziewnego
    telefonu po niechlubnej pamięci Tele2. Działa. Do innych baz DECT
    też się loguje i zachowuje się jak każdy inny telefon. Nic takiego
    specyficznego w tej słuchawce nie ma, specyficzna była ta skrzyneczka,
    czyli bezprzewodowa centrala wewnętrzna. Teraz to samo można robić
    za pomocą FritzBoxa.

    --
    Jarek