  • 11. Data: 2010-04-15 22:08:59
    Temat: Re: alternatywa dla automapy
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Czekaj, mam rozumieć, że jeśli nie aktualizowałem na przykład trzy
    > lata, to muszę kupić... trzy aktualizacje i dopiero wtedy 'doszusuję'
    > do aktualnej wersji? Przecież to śmieszne!

    kupujesz przeciez najnowsza.... rownie dobrze po 5latach moglbyc odrazu isc
    nowa ze sklepu.

    Wiec nie jest tak jak piszesz.

  • 12. Data: 2010-04-15 22:12:14
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Samotnik pisze:

    > Czekaj, mam rozumieć, że jeśli nie aktualizowałem na przykład trzy lata, to
    > muszę kupić... trzy aktualizacje i dopiero wtedy 'doszusuję' do aktualnej
    > wersji? Przecież to śmieszne!
    według tego co jest napisane na stronie producenta, tak właśnie jest.
    stąd moja irytacja. Zastanawiam sie nad duetem: stara automapa na wąskie
    uliczki i adresy w zapadłych dziurach, tania ogólna nawigacja po
    głównych drogach
    ToMasz

  • 13. Data: 2010-04-15 22:16:58
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Papkin pisze:

    > ale jechales na 99% rownolegle do autostrady ale odsuniety np o 50m w
    > bok.
    nie. poprostu ten odcinek otwarli pół roku temu, a mnie aktualizacja sie
    skonczyła blisko rok temu. nie winie automapy, tylko (skoro jest wolny
    rynek) chcę tanszy produkt. Sęk w tym, ze jak bym miał przymus nawigować
    jutro, to sciagne pirata i tyle.
    Tak czy siak nie chce sponsorować automapy, bo raz to kupić produkt, a
    dwa - alktualizować go, nawet jak go sie nie urzywa.. - Tak wiec dam
    zarobic inne firmie.

    ToMasz

  • 14. Data: 2010-04-15 22:20:25
    Od: Olleo <o...@t...pl>

> [...]
    > stąd moja irytacja. Zastanawiam sie nad duetem: stara automapa na wąskie
    > uliczki i adresy w zapadłych dziurach, tania ogólna nawigacja po

    A nie jest tak, ze wtedy roczna licencja wystarczy tylko na miesiac?

    p.s. jesli masz Nokie, to sprawdz, czy na twoj model nie jest dostepna
    Ovi Maps z nawigacja darmowa. Jesli nie, to masz jeszcze opcje platnej
    - pelen przedzial okresow waznosci. Bodajze od 1 dnia do 1 roku, ceny
    oczywiscie odpowiednie.
    --
    Olleo

  • 15. Data: 2010-04-15 22:34:12
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Osobiscie polecam TT, w wielu przypadkach dokladniejszy od AM i na

    dla mnie równiez interfejs TT dużo bardziej intuicyjny i prosty niż AM. AM
    ma fajne opcje ale interfejs to totalne drewno, ciezko sie w tym połapać.
    Cechą jest ze juz jak do czegoss dojdziesz to potem zapominasz. Ja
    przynajmniej z ta nawigacja tak mam. Pytam na CB radiu jak cos zrobic
    tomtom prosty
    AM ma lepsze mapy, nie podoba mi sie sposób prowadzenia AM

  • 16. Data: 2010-04-15 22:52:44
    Od: Pablo <p...@s...pl>

    W dniu 15.04.2010 22:20, Olleo pisze:

> [...]
    > Ovi Maps z nawigacja darmowa. Jesli nie, to masz jeszcze opcje platnej
    > - pelen przedzial okresow waznosci. Bodajze od 1 dnia do 1 roku, ceny

    Napisz na s...@a...pl i będziesz wiedział.

    Z tego co się kiedyś dowiadywałem to wygląda to tak:
    jeżeli subskrypcja się nie skończyłą - kupujesz aktualizację - masz na rok
    jeżeli subskrypcja się skończyła - kupujesz aktualizację - dostajesz 1
    miesiąc - kupujesz w tym czasie drugą aktualizację - masz razem 13 miesięcy

  • 17. Data: 2010-04-15 23:27:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma fajne opcje ale interfejs to totalne drewno, ciezko sie w tym połapać.

    Jest dokładnie tak jak piszesz.
    Tylko że odwrotnie.

  • 18. Data: 2010-04-15 23:56:52
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tak czy siak nie chce sponsorować automapy, bo raz to kupić produkt, a
    > dwa - alktualizować go, nawet jak go sie nie urzywa.. - Tak wiec dam

    A czy myślisz że inne firmy aktualizują za darmo? I czy kupisz cokolwiek za
    79 pln ( bo tyle kosztuje aktualizacja AM ) ?

  • 19. Data: 2010-04-16 00:40:10
    Od: Józek <a...@d...pl>

    > Tak czy siak nie chce sponsorować automapy, bo raz to kupić produkt, a
    > dwa - alktualizować go, nawet jak go sie nie urzywa.. - Tak wiec dam
    > zarobic inne firmie.

    Tak, najlepiej wydawcy słowników ortograficznych.

    --
    Radek

  • 20. Data: 2010-04-16 01:02:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Ale to Marcin napisal:
    >Wykupienie aktualizacji na rok da Ci
    >prawo ściągnąć najnowszą wersję, jaka ukazała się w pierwszym roku od
    >daty wygaśnięcia licencji, którą przedłużasz.

    Czyli jak licencja wygasla np w 2007, to mozesz kupic najnowsza z
    roku 2008 :)

    J.