  • 21. Data: 2010-04-16 08:55:10
    Temat: Re: alternatywa dla automapy
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-04-15 21:50, *ToMasz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > daj proszę jakieś informacje (ceny, aktualizacje) o TT
    > tomtom.pl>Telefon i PDA>Navigator 6 Western Europe(jedyna pozycja):
    > zawiera..(...) _bez polski_ !

    No niestety na PDA ostatnia wersja TT to 7 i z tego co wiem nowsza się
    nie zapowiada - wersje 8 i 9 tylko na PNA od TomToma.
    Mapy są do kupienia na wersję 7 do PDA bez problemu - również te najnowsze.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 22. Data: 2010-04-16 08:56:30
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-04-15 23:27, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Jest dokładnie tak jak piszesz.
    > Tylko że odwrotnie.

    Jak zawsze czujny ;), choć ciągle w błędzie :)

  • 23. Data: 2010-04-16 10:46:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > choć ciągle w błędzie :)

    Jesteś, jesteś.
    I to się raczej nie zmieni.

  • 24. Data: 2010-04-16 10:49:03
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    W telefonie mam AutoMape, osobno nawigację MapaMap (Pro). Obie z
    najnowszymi mapami. Przyznaję, że AutoMapa jest o tyle lepsza, że ma więcej
    informacji o fotoradarach przy drodze. Wiele z nich jest fałszywych
    (lokalizacje przenośne), ale wtedy patrzę dodatkowo, czy jest znak
    ostrzegający o fotoradarze przy drodze. Natomiast interfejs rzeczywiście
    jest toporny, ale do wszystkiego można się przyzwyczaić.

    Z tego powodu AutoMapa bardziej się sprawdza w moim wypadku.

    Wasze zdrowie!

  • 25. Data: 2010-04-16 11:03:16
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    ToMasz pisze:
    > PS jakiś taki zboczony jestem, ze jak mogę, to nie używam piratów.

    i dobrze, AM rządzi doceń starania programistów i używaj oryginału.
    Chłopaki na prawdę się starają aby ich produkt był dobry, a cena i tak
    nie jest jakaś z kosmosu w porównaniu z możliwościami.

    --
    krzysiek82

  • 26. Data: 2010-04-16 12:27:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 11:03:16 +0200, krzysiek82 wrote:

    >i dobrze, AM rządzi doceń starania programistów i używaj oryginału.
    >Chłopaki na prawdę się starają aby ich produkt był dobry, a cena i tak
    >nie jest jakaś z kosmosu w porównaniu z możliwościami.

    Bo ja wiem .. W Biedronce za 200zl dostaniesz Mapamape niewiele orsza,
    za to od razu ze sprzetem :-)

    No coz, byc moze czas zwiekszyc zyski przez obnizenie ceny, albo przez
    takie drobne cechy jak np dogodniejsza dla klienta polityka upgradowa
    ..

    J.

  • 27. Data: 2010-04-16 15:06:07
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 12:27:56 +0200, J.F. napisał(a):

    > Bo ja wiem .. W Biedronce za 200zl dostaniesz Mapamape niewiele orsza,
    > za to od razu ze sprzetem :-)

    Nie wiem, czy niewiele gorsza - nie ostrzega o fotoradarach, nie ma ulic
    wielu mniejszych miejscowości.

    Ale aktualnie za 77 zł można zrobić upgrade do pełnej wersji oraz
    zaktualizować mapy. Suma wynosi 276 zł, co jednak wciąż nie jest wygórowaną
    kwotą.

  • 28. Data: 2010-04-16 15:45:06
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Samotnik pisze:

    > Czekaj, mam rozumieć, że jeśli nie aktualizowałem na przykład trzy lata, to
    > muszę kupić... trzy aktualizacje i dopiero wtedy 'doszusuję' do aktualnej
    > wersji? Przecież to śmieszne!

    Czy ja wiem? To w sumie jest dość naturalne.
    Przecież aktualizacje to proces ciągły. Kupując aktualizację płacisz za wszystkie
    zmiany, których liczba (i koszt) jest mniej-więcej proporcjonalna do upływu czasu.

    Jeśli nie aktualizowałeś przez 3 lata musisz zapłacić za 3 roczne aktualizacje,
    podobnie jakbyś chciał kupić np. ostatnie 3 roczniki gazety. A czemu nie da
    się kupić tylko ostatniej wersji? Bo (w przeciwieństwie do roczników gazet)
    tego się nie da przecież oddzielić, ostatnia wersja zawiera w sobie
    poprzednie, bazuje na nich...

  • 29. Data: 2010-04-16 16:09:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 15:06:07 +0200, Technolog wrote:

    >Nie wiem, czy niewiele gorsza - nie ostrzega o fotoradarach,

    Ostrzega,

    >nie ma ulic wielu mniejszych miejscowości.

    Owszem, aczkolwiek nie wiem jak wyglada biezaca wersja, no i jak
    wyglada tu automapa - w ilu miastach ma pokrycie 99% ulic ?

    J.

  • 30. Data: 2010-04-16 16:14:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.04.2010 Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał/a:
> [...]
    > się kupić tylko ostatniej wersji? Bo (w przeciwieństwie do roczników gazet)
    > tego się nie da przecież oddzielić, ostatnia wersja zawiera w sobie

    Ja to widzę tak, że kupując aktualizację, aktualizuję do stanu obecnego.
    Jak ktoś chce mieć ciągle aktualne, to kupuje każdą aktualizację po kolei.
    Jeśli ktoś chce jeździć dwa lata na starych, a potem mieć aktualne, to
    płaci raz. Gdyby tak robiono w programach antywirusowych, to miałbyś bazę
    wirusów sprzed dwóch lat - po co za to płacić? ;-) Tak samo nie widzę
    powodu płacić za (mniej) nieaktualną mapę...
    --
    Samotnik