  • 11. Data: 2011-09-22 11:20:41
    Temat: Re: ale mi wstyd
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup

    >Także świat się zmienia kohani i to szybciej niż myślimy. Ktoż by
    >pomyślał że to Strasz Wiejska nauczy moresu piratów. Z całkiem innych
    >pobudek. Ludzie zwyczajnie już się boją.

    No coz, bylo do przewidzenia.
    Dawno temu na pytanie "czemu zapierdalasz" pisalem "pkt 1 - bo moge".
    Policja jakas nieruchawa, przynajmniej w okolicy, suszy z rzadka,
    niewydajnie i nie jest dolegliwa :-)
    Za co jej w sumie chwala - a moze nie jej tylko ministrom.

    Straznikom bardziej zalezy, a moze im pracodawcom w takim Czluchowie.

    A rodacy d*, pol pokolenia wystarczylo zeby sie dali pod pantofel
    demokratycznej wladzy zapedzic :-)

    J.

  • 12. Data: 2011-09-22 14:27:17
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-21 21:57, PiteR pisze:
    > Byłem Ci ja nad morzem. Przejechałem się słynną aleją fotoradarów. W
    > gminie co podobno wykręciła 7mln złotych z tego procederu (tylko nie
    > pamietam już za jaki okres)

    Pewnie chodzi Ci o Biały Bór. Ostatnio jadąc tam myślę sobie, jak chcą
    wolno i bezpiecznie to proszę bardzo, a co tam, całą wiochę przejadę
    licznikowe 30km/h a może trafi się, że przyblokuje jakiegoś miejscowego
    urzędasa.

    Nie tyle, że nikogo nie przyblokowałem to jeszcze mnie blokowali, bo
    jechałem szybciej niż inni:) Tam niedługo piesi będą wyprzedzać samochody.

    > A w lusterku co? nic! Garnitur dresiarstwa malutki jak kropeczka. Leci
    > dostojnie całe 49km/h a ja mam 57km/h na budziku.

    Teraz jak chcesz zaszpanować grubym portfelem to nie jeździsz nową
    wypasioną furą, tylko jedziesz >40km/h w Białym Borze:)

    A.