  • 21. Data: 2021-12-16 19:50:25
    Temat: Re: akumulator do alarmu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Dec 2021 19:28:34 +0100, Irokez wrote:

    > https://mwpower.pl/pl/marka/
    > "MW Power to marka posiadająca produkty najwyższej jakości, "
    > "Marka współpracuje z najlepszymi w danej dziedzinie"
    > "produkty MW Power przechodzą podwójną kontrolę jakości - najpierw w
    > fabryce, a następnie w Polsce"
    >
    > Czego tu nie rozumieć?

    A, OK.

    Tylko ... jak stwierdzic, ze akumulator wytrzyma 10 lat w ciagu
    tygodnia, miesiaca czy ile tam trwa kontrola jakosci :-)

    > EUROBAT - europejskie stowarzyszenie producentów baterii
    > https://www.eurobat.org/

    ok, to moze i jakies normy/metody maja :-)

    > Kup CSB seria GPL, czy YUASA i zapomnij.

    Ale o czym zapomniec - o akumulatorze, czy o 10 latach ? :-)
    No dobra, moze i w alarmie 10 lat bywa,
    ale w UPS jakos nie chce.

  • 22. Data: 2021-12-16 20:50:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 19:50, J.F pisze:

    > No dobra, moze i w alarmie 10 lat bywa,
    > ale w UPS jakos nie chce.

    Tak, w UPS nie chce. CSB 5 lat, tania szmira 2-3 lata.

    Ale temat jest o alarmach. Tutaj akumulator mniej dostaje po celach.

    --
    Irokez

  • 23. Data: 2021-12-16 21:36:09
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.12.2021 o 16:05, J.F pisze:
    [...]

    > Ale chcesz napisac, ze ten aku w UPS tez by znacznie mniej lat
    > wytrzymal, a z kolei inne w alarmie to by wiecej lat wytrzymaly,
    > wiec te MW to wcale nie takie znakomite ? :-)

    Nie chcę tego napisać. Napiszę, że mam pod sobą z setkę UPS i jak mi
    kiedyś odbiło, to kupiłem lepsze dla 5szt UPS.

    Działają od 3 lat i się już wkurwiam, bo nie chcą padać a bym już sobie
    powymieniał :) mam nadzieję że w końcu zdechną :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 24. Data: 2021-12-16 23:46:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Dec 2021 15:40:19 +0100, t-1 napisał(a):

    > Ale, że skąd te 12 lat?
    > Bo zapisane w specyfikacji?
    > Widać musiałem kupić jako nowe już używane 8 lat.
    > A gwarancja jak u innych 2 lata.

    W trzech co najmniej miejscach mam do routerów podpięte malutkie UPS-y
    jednoakumulatorowe (zdobyczne, różne). Wkładałem do nich akumulatorki o
    przaedłużonej żywotności. Najmłodszy akumulator kupowany w Batimexie w 2015
    roku. Wszystkie jeszcze działają poprawnie.
    U siebie mam do komputerów testowych Aresa 1600 - tam wchodzą cztery
    akumulatory. Od ponad pięciu lat działa.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 25. Data: 2021-12-17 00:03:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.12.2021 o 20:50, Irokez pisze:

    > Tak, w UPS nie chce. CSB 5 lat, tania szmira 2-3 lata.
    >
    > Ale temat jest o alarmach. Tutaj akumulator mniej dostaje po celach.

    temat jest też o tym, ze wybrzuszony, uszkodzony akumulator 3.7v 650 mAh
    w latarce, zastąpiłem akumulatorem z telefonu:
    https://www.gsmarena.com/samsung_i780-2124.php
    wyprodukowanego w 2007 roku i latarka działa wyśmienicie.
    A my się przegadujemy czy aku z 2 letnia gwaracją wytrzyma 10 lat?
    Może kupić akumulator z motocykla? też niecała stówka, a coś czuję że po
    10 latach z jego 4 ah zostanie 0.4 ah ale przynajmniej w ostatnich
    chwilach życia będzie dawał ze 2 ampery? Albo pojadę na bogato i kupię
    samochodowy 45ah za 150zł?
    Zauważcie że to nie tylko mój problem. Moj 30 letni alarm nie ma
    powiadomienia o śmierci akumulatora żelowego. Wasze mają?
    ToMasz

  • 26. Data: 2021-12-17 09:41:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W syrenie na elewacji dostaje mocno.

    -----

  • 27. Data: 2021-12-17 09:43:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mają.
    Niestety.
    W środku nocy.

    -----

  • 28. Data: 2021-12-17 13:20:24
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.12.2021 o 00:03, ToMasz pisze:

> [...]
    > https://www.gsmarena.com/samsung_i780-2124.php
    > wyprodukowanego w 2007 roku i latarka działa wyśmienicie.

    Ja kupiłem nową latarkę bo nowy akumulator był droższy niż nowa latarka :)
    > A my się przegadujemy czy aku z 2 letnia gwaracją wytrzyma 10 lat?

    A dlaczego ma nie wytrzymać, skoro zmieniła się technologia i
    akumulatory produkują lepsze niż kiedyś?

    > Zauważcie że to nie tylko mój problem. Moj 30 letni alarm nie ma
    > powiadomienia o śmierci akumulatora żelowego. Wasze mają?

    30 lat temu akumulator, który wytrzymał 2 lata, gdzie gwarancja była na
    rok to jakaś hybryda była?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 29. Data: 2021-12-17 18:26:21
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 17.12.2021 o 00:03, ToMasz pisze:

    > Moj 30 letni alarm nie ma
    > powiadomienia o śmierci akumulatora żelowego. Wasze mają?

    Ano mają.
    Napco MA1008e z 1993 roku też sprawdza akumulator i alarmuje.

    --
    Irokez

  • 30. Data: 2021-12-17 18:44:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.12.2021 o 18:26, Irokez pisze:

    > Ano mają.
    > Napco MA1008e z 1993 roku też sprawdza akumulator i alarmuje.

    W sumie głupie jest jeśli alarm tego nie ma. User nieświadomy, złodziej
    wali w skrzynkę z napięciem/tnie kabel, prąd znika i alarm nie żyje :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>