  • 11. Data: 2021-12-15 20:35:11
    Temat: Re: akumulator do alarmu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.12.2021 o 20:29, t-1 pisze:

> [...]
    l_l1_p8793.html

    > A to niby dlaczego?

    Ależeco?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 12. Data: 2021-12-16 00:25:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    jak ci radzili: wez zwykłego żelka, ale nie za 50pln:)
    CSB, Lestar (tak, ten nasz - mają kilka różnych linii akumulatorów.
    Spróbuj LawUS czy jakoś tak), Europower.

    http://www.lestar.pl/pl/produkty/zasilacze_awaryjne/
    akumulatory_i_akcesoria_ups/733951264?flf965109225c=
    1&f1193555565c_2=7%2520%2520%2520%2520Ah&f1193555565
    c_3=7%252C2%2520AH&f1193555565c_4=9%2520%2520%2520%2
    520Ah&flf798251256c=0&flf1988252656c=0

  • 13. Data: 2021-12-16 07:58:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    LordBluzg? napisał(a) :

    > https://sklep.delta.poznan.pl/akumulator-12v7-2ah-mw
    l_l1_p8793.html

    > Żywotność akumulatora: 10 ... 12 lat

    W nierealnej temperaturze. Podejrzewam.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 14. Data: 2021-12-16 09:48:07
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.12.2021 o 07:58, Zbynek Ltd. pisze:

    l_l1_p8793.html

    > W nierealnej temperaturze. Podejrzewam.

    A skąd. Jeden taki kupiłem dawno temu, że zapomniałem kiedy to było, jak
    jeszcze był droższy. Jak ktoś wie, to sobie kupi. Serwisy nie montują
    ich za często bo by nie miały roboty :) Jest więcej modeli z takim
    czasem życia.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 15. Data: 2021-12-16 14:07:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Dec 2021 09:48:07 +0100, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > jeszcze był droższy. Jak ktoś wie, to sobie kupi. Serwisy nie montują
    > ich za często bo by nie miały roboty :) Jest więcej modeli z takim

    W alarmie tyle wytrzymal?

    Alarm raczej malo ciagnie, ale w UPS aku padaja w dosc szybko.
    Mimo ze UPS offline i praktycznie zimny, a wyladowanie raz na rok.

    J.

  • 16. Data: 2021-12-16 15:06:19
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.12.2021 o 14:07, J.F pisze:

    > W alarmie tyle wytrzymal?

    Brawo TY! :D Nie ma spacji przed pytajnikiem! :D

    Tak, wytrzymał do tego stopnia, że zapomniałem kiedy był wymieniany.

    > Alarm raczej malo ciagnie, ale w UPS aku padaja w dosc szybko.

    Chodzi też o ilość pełnych cykli, chociaż w sumie to pomijalne, tyle że
    bardziej to widać, bo obciążenie jest większe w UPS, podczas
    rozładowania tym bardziej, że UPS ma przetwornicę a alarm jej nie
    posiada i będzie pracował nawet przy 9V.

    > Mimo ze UPS offline i praktycznie zimny, a wyladowanie raz na rok.

    Bo jest tam przetwornica Szerloku i ona ma swój "udar" startu. Jak
    startuje i pociągnie, to słaby aku natychmiast reaguje napięciem i
    całość się wyłącza. Przy 11V nawet nie odpali a alarm jeszcze pochodzi
    parę godzin.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 17. Data: 2021-12-16 15:40:19
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-12-15 o 20:35, LordBluzg(R) pisze:

    > Ależeco?

    Ale, że skąd te 12 lat?
    Bo zapisane w specyfikacji?
    Widać musiałem kupić jako nowe już używane 8 lat.
    A gwarancja jak u innych 2 lata.

  • 18. Data: 2021-12-16 16:05:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Dec 2021 15:06:19 +0100, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > startuje i pociągnie, to słaby aku natychmiast reaguje napięciem i
    > całość się wyłącza. Przy 11V nawet nie odpali a alarm jeszcze pochodzi

    Ale chcesz napisac, ze ten aku w UPS tez by znacznie mniej lat
    wytrzymal, a z kolei inne w alarmie to by wiecej lat wytrzymaly,
    wiec te MW to wcale nie takie znakomite ? :-)

    J.

  • 19. Data: 2021-12-16 19:01:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Brawo TY! :D Nie ma spacji przed pytajnikiem! :D
    >
    > Tak, wytrzymał do tego stopnia, że zapomniałem kiedy był wymieniany.

    P.S. Made in Poland?
    https://mwpower.pl/batteries/pl/agm-2/mwl/

    Czy tylko "polska marka" ?

    "Akumulatory MW Power serii MWL charakteryzują się żywotnością 10-12
    lat wg. Eurobat."

    Made in Eurobat ?

    Bo ogolnie to mi to na jakis no-name wyglada :-)

    J.

  • 20. Data: 2021-12-16 19:28:34
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 19:01, J.F pisze:

    > P.S. Made in Poland?
    > https://mwpower.pl/batteries/pl/agm-2/mwl/
    >
    > Czy tylko "polska marka" ?

    https://mwpower.pl/pl/marka/
    "MW Power to marka posiadająca produkty najwyższej jakości, "
    "Marka współpracuje z najlepszymi w danej dziedzinie"
    "produkty MW Power przechodzą podwójną kontrolę jakości - najpierw w
    fabryce, a następnie w Polsce"

    Czego tu nie rozumieć?

    > "Akumulatory MW Power serii MWL charakteryzują się żywotnością 10-12
    > lat wg. Eurobat."
    >
    > Made in Eurobat ?

    EUROBAT - europejskie stowarzyszenie producentów baterii
    https://www.eurobat.org/

    > Bo ogolnie to mi to na jakis no-name wyglada :-)

    Kup CSB seria GPL, czy YUASA i zapomnij.

    --
    Irokez