  • 71. Data: 2022-04-12 07:18:11
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 12.04.2022 o 00:13, LordBluzg(R) pisze:

    > Abo to Abo! :) Inna sprawa, to jak otrzymać SMS od banku do autoryzacji?

    A po co go otrzymywać?

    > Problem jest z pytajnikiem i spacją. Jeśli w kodzie dasz spację przed
    > pytajnikiem, to nie działa :)

    > Bez roamingu telefon? :D
    > :D

    Komunikatory dla naprzykładu

    > Heh, ta logika na NNTP :/

    Widać.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 72. Data: 2022-04-12 23:51:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 10 Apr 2022 22:28:23 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >znasz jakieś przypadki takiego blokowania? Czy mógłbyś podesłać jakies
    >linki. słyszałem o tym... i chciałbym się czegoś więcej dowiedzieć ale z
    >"pewnych" źródeł
    Miałem tak w playu w 2017 r. w prepaid nolimit "Formuła Play na Kartę"
    - "Formuła unlimited na 30 dni". Około 80-100 rozmów dziennie (w
    godzinach biurowych 8-16), 5 dni w tygodniu, praktycznie używane tylko
    do rozmów, niewiele sms i bez netu. Karta w zwykłym aparacie, ręczne
    wybieranie numerów. Zablokowali za nadużycie(!). Odblokowali po
    rozmowie telefonicznej i po kilku dniach zablokowali na nowo na amen.
    UKE stwierdził że op ma rację.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 73. Data: 2022-04-12 23:59:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 10 Apr 2022 12:07:23 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >W Plusie za 3 numery w abonamencie bez telefonów i z cyrografem na 2
    >lata wychodzi 115 zł/mies.
    >W Plusie na kartę (oferta Plush) za 3 numery bez telefonów i bez
    >cyrografów wychodzi 75 zł/mies.
    >
    >24 × 30 zł różnicy/mies. = 720 zł drożej w abonamencie w ciągu tych 2
    >lat cyrografu.

    115-75=40 ;)

    WAM

  • 74. Data: 2022-04-13 01:36:08
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.04.2022 o 23:59, WAM pisze:

    > 115-75=40 ;)

    Nie masz duszy nazisty :)

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 75. Data: 2022-04-13 09:50:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-11-kwietnia-2022 o 12:32, ALEX MR pisze:

    > Nie mam. Opowie (inie tylko oni) długo i zaciekle walczyli, by mi
    > udowodnić że to oszuści i kanciarze. I udało im się :-)

    i myślisz że bez abo Cię mniej oszukują? ;)

    To tylko kwestia percepcji.

  • 76. Data: 2022-04-13 09:59:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-11-kwietnia-2022 o 18:26, Poldek pisze:
    > I nie mam już
    > chęci płacić za nieużywany numer co miesiąc kilkadziesiąt złotych przez
    > dwa lata...

    Nie o takim targecie rozmawiamy.

  • 77. Data: 2022-04-13 10:01:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-11-kwietnia-2022 o 09:35, J.F pisze:
    > Lub jednak zlecenie stałe/polecenie zapłaty w banku.

    Zrobiłem to 5 lat temu.

  • 78. Data: 2022-04-13 10:17:32
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał:

    > A po co go otrzymywać?

    Do autoryzacji. Umiesz czytać?

    Pzdr

  • 79. Data: 2022-04-13 10:18:31
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał:

    > Abo to Abo! :) Inna sprawa, to jak otrzymać SMS od banku do autoryzacji?

    Przychodzące nie są blokowane.

    pzdr

  • 80. Data: 2022-04-13 10:20:11
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał:

    > Jakbym miał tyle numerów to jedne na prawdę...

    Teraz nawet analfabeta ma telefon komórkowy.

    Bzpzdr