  • 61. Data: 2022-04-11 09:36:59
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2022 22:21:09 +0200, ToMasz wrote:
    > Ale co to za argument? Też mam od nastu lat ten sam numer. mało tego, w
    > rodzinie mamy 6 lub 7 początkowych cyfr tych samych, na prepaidach. więc
    > jak ktoś dzwoni do mnie i pyta jaki jest numer do żony, - mówię początek
    > ten sam, końcówka 00. do córki, syna matki.....itd. Ile to kosztowało?
    > Nic. pomyślenie przy zakupie kart sim.

    Wow ... wiec pomyslałes i jak to zrobiłes ?

    J.

  • 62. Data: 2022-04-11 09:39:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2022 21:26:16 +0200, ii wrote:

    > I babcia polecenie zapłaty wypełni? Puknij się.

    Sprzedawca za nią wypełni, ona tylko podpisze.

    J.

  • 63. Data: 2022-04-11 09:50:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 9 Apr 2022 21:20:47 +0200, Grzexs wrote:

    > Może. To znaczy niektóre sieci oferują niewielki kredyt.

    A wielki ?

    Wyjedziesz do jakiegos dziwnego kraju, zaczniesz dzwonic lub dane
    wymieniac ... nie ma ryzyka, ze naleznosci pojda w setki czy tysiace,
    zanim konto sie wyzeruje i zablokuje ?

    Cos mi chodzi po glowie, ze z roamingiem w prepaidach byly cuda,
    ale teraz juz chyba nie ma ... tylko jak doladowac z zagranicy ?

    J.

  • 64. Data: 2022-04-11 10:04:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2022 12:07:23 +0200, Poldek wrote:

    > A więc z ciekawości sprawdziłem na szybko.
    > W Plusie za 3 numery w abonamencie bez telefonów i z cyrografem na 2
    > lata wychodzi 115 zł/mies.

    > W Plusie na kartę (oferta Plush) za 3 numery bez telefonów i bez
    > cyrografów wychodzi 75 zł/mies.

    W Plusie jakas promocja "dodatkowy numer za 1 zl".
    Ale znizka przez pol roku. Lub przez rok, jesli dobierzesz telefony
    "za złotówke".

    Swoja droga - moze zglosic do UOKiK ... zbyt skomplikowana ta oferta,
    nie wiadomo co, za ile ...

    Patrze jeszcze w Orange ... wyglada mi na to, ze abonamenty podrozały.
    40zl za 5GB, 50zl za 15GB
    Czyzby era taniejacych uslug sie skonczyła? Inflacja w koncu ...

    A jednoczenie w nju 29zl/20GB w dodatku rosnace ("masz za staz").

    J.

  • 65. Data: 2022-04-11 12:32:17
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 09.04.2022 o 19:26, _Master_ pisze:

    > Ale to Ty masz ciągle problemy z umowami na abo. ;-)

    Nie mam. Opowie (inie tylko oni) długo i zaciekle walczyli, by mi
    udowodnić że to oszuści i kanciarze. I udało im się :-)

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 66. Data: 2022-04-11 12:38:35
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 11.04.2022 o 09:50, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Cos mi chodzi po glowie, ze z roamingiem w prepaidach byly cuda,
    > ale teraz juz chyba nie ma ... tylko jak doladowac z zagranicy ?

    Wi-Fi i internetowy dostęp do konta bankowego? "Telefon do przyjaciela",
    który podładuje Ci konto? :-P

  • 67. Data: 2022-04-11 13:24:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Apr 2022 12:38:35 +0200, ALEX MR wrote:

    > Wi-Fi i internetowy dostęp do konta bankowego?

    jest to jakies rozwiazanie.

    >"Telefon do przyjaciela", który podładuje Ci konto? :-P

    Ale telefon nie dziala :-)

    Dla porownania ... w abo sie chyba zdarzalo, ze "zauwalismy wzrost
    rachunku i dla bezpieczenstwa zablokowalismy panu roaming" :-)

    J.

  • 68. Data: 2022-04-11 18:26:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-04-10 o 21:03, _Master_ pisze:

    > Co Wy z tym łańcuchem?
    >
    > Zmieniacie kraj zamieszkania częściej niż co 2 lata?

    Ja nie zmieniam kraju zamieszkania. Ale za to zmienia mi się, że ta, czy
    inna karta SIM była potrzebna i przestała być potrzebna. I nie mam już
    chęci płacić za nieużywany numer co miesiąc kilkadziesiąt złotych przez
    dwa lata... :-)

    > Co to za zabobon? To że z konta spływa co miesiąc 2 kilka złotych za to
    > że możesz w każdej chwili zadzwonić?

    W abonamencie za 2 złote miesięcznie, to minuta rozmowy kosztuje ile?
    Pewnie jak kiedyś - ze 2,90 zł/min. w taktowaniu co 60 seknund :-)

  • 69. Data: 2022-04-12 00:13:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.04.2022 o 12:38, ALEX MR pisze:

    > Wi-Fi i internetowy dostęp do konta bankowego?

    Abo to Abo! :) Inna sprawa, to jak otrzymać SMS od banku do autoryzacji?

    Problem jest z pytajnikiem i spacją. Jeśli w kodzie dasz spację przed
    pytajnikiem, to nie działa :)

    > "Telefon do przyjaciela",
    > który podładuje Ci konto? :-P

    Bez roamingu telefon? :D