  • 51. Data: 2022-04-10 22:15:21
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 10.04.2022 o 17:22, _Master_ pisze:

    > Np. no limit na komórki a na stacjonarne bulisz.
    w moim przypadku no limity mają full wypas, na stacjonarne i mmsy - też
    no limit. ale mnie nie o to chodzi. Ty płacisz - Twoja kasa. ale nie
    nabijaj się, nie wyśmiewaj, tych co chcą oszczędzać. nawet nie dla 5
    złotych, ale dla samego istnienia konkurencji, dzięki której Ty płacisz
    30zł, a nie 60.
    kolejna sprawa, moim dzieciom, częściej telefon nie działa z powodu
    nienaładowania, a nie niemożności telefonowania. ładuję za grubszą kasę,
    a potem pakietami sami rządzą.
    No i same pakiety. masz no limit a wygadujesz ile? Bo mnie zazwyczaj
    wychodziło między 100-300 minut. no i pakiet na 300 minut 300smsów i 1gb
    netu kosztuje 9zł. a zapłacić 9zł a 30 razy paru członków rodziny - to
    już jest trochę kasy.

    ToMasz

  • 52. Data: 2022-04-10 22:21:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > nr tel. od 20 lat ten sam. To ma swój cel jeśli np. jakiś dawny
    > pracodawca się odezwie. To jest WARTOŚĆ o którą dbam i wcale nie
    > przepłacam.
    Ale co to za argument? Też mam od nastu lat ten sam numer. mało tego, w
    rodzinie mamy 6 lub 7 początkowych cyfr tych samych, na prepaidach. więc
    jak ktoś dzwoni do mnie i pyta jaki jest numer do żony, - mówię początek
    ten sam, końcówka 00. do córki, syna matki.....itd. Ile to kosztowało?
    Nic. pomyślenie przy zakupie kart sim.

    ToMasz

  • 53. Data: 2022-04-10 22:28:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Niektóre MVNO blokują numer jeśli wykonasz kilkanaście/kilkadziesiąt
    > połączeń w krótkim czasie

    znasz jakieś przypadki takiego blokowania? Czy mógłbyś podesłać jakies
    linki. słyszałem o tym... i chciałbym się czegoś więcej dowiedzieć ale z
    "pewnych" źródeł
    ToMasz

  • 54. Data: 2022-04-10 22:35:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 10.04.2022 o 11:55, Poldek pisze:

    > Ile kosztuje w dzisiejszych czasach abonament no-limit rozmowy-SMS-MMS +
    > 10-30 GB?

    PAkiety w prepaidzie, czyli płacisz czy zużyjesz czy nie, działają
    dokładnie tak jak abonament a wyglądają tak:

    a2mobile 19.90
    ale jak się ciutkę ograniczysz, to za 15zł możesz mieć wRodzinie prawie
    no limit
    ToMasz

  • 55. Data: 2022-04-11 00:59:07
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.04.2022 o 22:28, ToMasz pisze:

    > znasz jakieś przypadki takiego blokowania? Czy mógłbyś podesłać jakies
    > linki. słyszałem o tym... i chciałbym się czegoś więcej dowiedzieć ale z
    > "pewnych" źródeł

    Jesteś callcenter?

  • 56. Data: 2022-04-11 01:00:50
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.04.2022 o 22:21, ToMasz pisze:
> [...]
    > jak ktoś dzwoni do mnie i pyta jaki jest numer do żony, - mówię początek
    > ten sam, końcówka 00. do córki, syna matki.....itd. Ile to kosztowało?

    Jak konkretnie składa się takie numery?

  • 57. Data: 2022-04-11 08:31:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-10-kwietnia-2022 o 21:26, ii pisze:
    > I babcia polecenie zapłaty wypełni? Puknij się.

    Puknij się ;-)

    Mój święty spokój. Ja podpisuję umowę raz na dwa lata i nie dotykam się
    więcej.

    PS. Babcia łatwiej zapłaci rachunek na poczcie niż będzie się babrała w
    jakieś doładowywania.
    Termin numeru do... Termin dzwonienia do... Promocja (bo inaczej będzie
    drożej niż w abo) do...
    Wykorzystaj środki bo je stracisz do...

    ;-)

  • 58. Data: 2022-04-11 08:32:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-10-kwietnia-2022 o 22:21, ToMasz pisze:
    > Nic. pomyślenie przy zakupie kart sim.

    Ale gdybyś zmieniał numery miałbyś taniej. PRAWDA? ;-)

  • 59. Data: 2022-04-11 08:35:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-10-kwietnia-2022 o 22:21, ToMasz pisze:
    > Nic. pomyślenie przy zakupie kart sim

    A jak dziecko podrasta i kupujesz nowy numer to jesteś w stanie tak
    POMYŚLEĆ? ;-)
    Jak małżonka miała swój numer przed ślubem? ;-)

  • 60. Data: 2022-04-11 09:35:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Apr 2022 08:31:15 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    > więcej.
    >
    > PS. Babcia łatwiej zapłaci rachunek na poczcie niż będzie się babrała w

    W zasadzie tak, ale z czasem trzeba bedzie płacic za nią, bo na pocztę
    nie dojdzie.
    Lub jednak zlecenie stałe/polecenie zapłaty w banku.

    > Termin numeru do... Termin dzwonienia do... Promocja (bo inaczej będzie
    > drożej niż w abo) do...
    > Wykorzystaj środki bo je stracisz do...
    > ;-)

    Jak babcia normalnie gada, to trzeba doładowywac czesciej i terminy
    nie maja znaczenia.
    w prepaidach sa juz pakiety no limit.

    O masz - zeroobslugowe VM
    https://doladowania.virginmobile.pl/doladowanie-cykl