  • 31. Data: 2009-07-16 18:24:33
    Temat: Re: a może windows 7 RC ?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mark pisze:
> [...]

    No to teraz przeczytaj sobie:
    http://www.pcworld.pl/news/347724/Windows.7.za.499.z
    l.swiatowym.hitem.w.przedsprzedazy.html

    Wklejam kawałeczek tekstu:

    Windows 7 za 499 zł. światowym hitem w przedsprzedaży

    Nocne udostępnienie Windows 7 w przedsprzedaży na terenie Stanów
    Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanady i Chin okazało się strzałem w
    dziesiątkę. Najnowszy system operacyjny Microsoftu przez osiem godzin
    sprzedał się lepiej niż Vista w ciągu 17 tygodni od własnej prapremiery.
    Okazuje się, że również polski sklep Vobis udostępnił w ofercie najnowszy
    OPS Microsoftu. Jego cena w Polsce wynosi 499 złotych.

    --
    animka

  • 32. Data: 2009-07-16 20:24:36
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in message
    > mowimy oczywiscie o normalnych sklepach internetowych (komplett, dabs,
    > elara, laptopdirect, pixmania vs komputronik, esc, morele itd) a nie
    > pojedynczych prawie nieuzywanych sztukach wystawionych na allegro

    przykladowy konfig:

    q9400, p5q deluxe, 4gb corsair dominator, asus gtx260

    w komplett.ie te czesci kosztuja 577 euro - dzisiaj w slaskim dostalbys
    za to 2395 pln, ten sam sprzet w komputroniku - 2722 pln

    jakis zupelny lowend w polsce prawdopodobnie bedzie tanszy, ale
    tez chyba nieznacznie

    a tak na marginesie, poza roznica cen dziwi mnie najbardziej to ze w
    polsce zbieralbym na taki zestaw ze dwa miesiace a tu mam to za
    niewiele wiecej niz tygodniowke, przy czym w pl na caly etat serwisowalem
    siec z okolo 1k kompow a tutaj pracuje o polowe krocej jako handyman...

    - Słyszałem, ze chcesz wyjechać z Polski na stałe.
    - Tak, z dwóch powodów.
    - Jakich?
    - Pierwszy jest taki, że ostatnio w wyborach wygrała prawica.
    - Nie martw się. Teraz prawica porządzi, ale za cztery lata znów do
    władzy dojdzie lewica.
    - I to jest właśnie ten drugi powód.

  • 33. Data: 2009-07-16 20:35:28
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Puknij się w główke po raz kolejny, chyba że potrafisz zciagnąć z Vobisu
    > produkt którego jeszcze nie ma (podpowiem 22 października)

    >Dostaję codziennie nowe wiadomości z idg.pl i z internet standard. Nie
    >zachowałam tej wiadomości, ale możesz sobie wejść na ich strony i tę
    >informację przeczytać.

    drogie dziecię neostrady, wejdź i przeczytaj, nie pisz głupot nonstop

  • 34. Data: 2009-07-16 20:35:52
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    tg pisze:
    > "Gil" <g...@W...gazeta.pl> wrote in message
    >
    > oem, wersja bez ie, wymaga instalacji od zera

    >Podobno kompatybilna z XP, a co za tym idzie sterownikami pod XP.

    bosze ty wiesz co piszesz ?

  • 35. Data: 2009-07-16 20:40:22
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Mark pisze:

> [...]

    >Okazuje się, że również polski sklep Vobis udostępnił w ofercie najnowszy
    >OPS Microsoftu. Jego cena w Polsce wynosi 499 złotych.

    ja ci też wklejam

    http://www.amazon.com/Microsoft-Windows-Home-Premium
    -Upgrade/dp/B002DHLUWK

    jeśli cokolwiek zakumasz to zerknij od kiedy bedzie w sprzedaży, premiera
    jest 22.10 a teraz możesz tylko sobie zamówić po ekstra cenie ale softu i
    tak nie dostaniuesz

  • 36. Data: 2009-07-16 20:59:35
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
    >Podobno kompatybilna z XP, a co za tym idzie sterownikami pod XP.

    ja tam jestem zdania ze kazdemu moze sie zdarzyc wpadka, vide me -
    linijke wyzej, ale juz nie przesadzajmy ;)

    kompatybilna w znaczeniu - jest to kolejny system w linii NT,
    programy w znakomitej wiekszosci beda dzialaly poprawnie,
    sterowniki (przynajmniej niektore) da sie wrzucic z visty,
    ale sterowniki z xp to juz nie ta bajka

    zwlaszcza ze w przypadku przesiadania sie na w7 warto juz
    (ze wzgledu na ram) pomyslec o 64 bitach, a sterowniki do xp x64
    dla znacznej czesci sprzetu nigdy nie powstaly

    zreszta, tak jak zwykle - nowy sprzet stery do w7 ma lub bedzie
    mial, a instalacja tego systemu na zabytkach sensu i tak nie ma

  • 37. Data: 2009-07-16 21:06:23
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > drogie dziecię neostrady, wejdź i przeczytaj, nie pisz głupot nonstop

    Dziecię neostrady to raczej jestes ty. Od niedawna popisujesz się na
    grupach. Ja mam od lat całkiem innego dostawcę internetowego.

    --
    animka

  • 38. Data: 2009-07-16 21:09:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Kot Prezydenta pisze:

> [...]
    > jest 22.10 a teraz możesz tylko sobie zamówić po ekstra cenie ale softu i

    To trzeba było to od razu napisać, a nie wyzywać mnie i popisywać się.

    --
    animka

  • 39. Data: 2009-07-16 21:19:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    tg pisze:

    > zreszta, tak jak zwykle - nowy sprzet stery do w7 ma lub bedzie
    > mial, a instalacja tego systemu na zabytkach sensu i tak nie ma

    U mnie był tylko jeden problem. Drukarka nie działała, bo nie było do niej
    sterowników pod 7.
    Może gdybym poszukała sterownika pod Vistę drukarka by ruszyła, ale nic to
    :-) Odinstalowałam narazie 7, bo bez drukarki to jak "bez ręki".

    --
    animka

  • 40. Data: 2009-07-16 21:23:30
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Dziecię neostrady to raczej jestes ty. Od niedawna popisujesz się na
    > grupach. Ja mam od lat całkiem innego dostawcę internetowego.

    lol.
    ty tak sobie na serio pisujesz tutaj czy sobie tylko zarty robisz?

    szymon