  • 1. Data: 2009-07-15 17:43:49
    Temat: a może windows 7 RC ?
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Tak się zastanawiam nad wyborem OS do nowego komputera. Windows XP .. M$ go
    za ajkiś czas uśmierci. Vista: chyba mnie by uśmierciła. A może. Może
    windows 7 RC, na rok, a za rok kupić wersję komercyjną ? Zastanawiam sięn
    aile to byłbyt dobry pomysł. Obawiam się jedynie dziur w tym młodym
    systemie( bezpieczeństwo komputera)...

  • 2. Data: 2009-07-15 17:51:52
    Temat: Re: a może windows 7 RC ?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > windows 7 RC, na rok, a za rok kupić wersję komercyjną ? Zastanawiam sięn
    > aile to byłbyt dobry pomysł. Obawiam się jedynie dziur w tym młodym

    sprawdź czy RC będzie w pełni funckjonalny przez ten rok, ja bym poczekał
    października i kupił wersję finalną

  • 3. Data: 2009-07-15 18:00:59
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 19:43:49 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > Zastanawiam sięn aile to byłbyt dobry pomysł. Obawiam się jedynie dziur
    > w tym młodym systemie( bezpieczeństwo komputera)...

    UBUNTU

  • 4. Data: 2009-07-15 18:09:03
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 19:51:52 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):

    > sprawdź czy RC będzie w pełni funckjonalny przez ten rok, ja bym poczekał
    > października i kupił wersję finalną

    mam, uzywam, dziala. od marca ma sie co dwie godziny samoczynnie wylaczac
    --
    marcin

  • 5. Data: 2009-07-15 20:13:10
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Smok Eustachy pisze:
    > UBUNTU

    Rower

    --
    PSYLO

  • 6. Data: 2009-07-15 22:01:33
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On 15 Lip, 18:43, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > za ajkiś czas uśmierci. Vista: chyba  mnie by uśmierciła. A może. Może
    > windows 7 RC, na rok, a za rok kupić wersję komercyjną ? Zastanawiam sięn

    jak ja kocham gdy ktos pisze "zle M$" /koniecznie to $, a najlepiej
    kilka $$$/, narzeka na jego produkty... a jednoczesnie ich uzywa i nie
    rozglada sie za alternatywami

    > Obawiam się jedynie dziur w tym młodym systemie( bezpieczeństwo komputera)...

    wiec zainstaluj linuksa jakiegos (ale wspolczesnego, a nie jakies
    ubuntu 5.04 badz mandrake) - owszem, dziury sa, ale generalnie o wiele
    bardziej bezpieczny system jest (chociaz i tak to w duzej czesci od
    uzera zalezy), i latwiejszy (generalnie) w utrzymaniu.

    pozdrawiam
    szymon

  • 7. Data: 2009-07-16 05:40:48
    Od: "g...@p...onet.pl" <g...@p...onet.pl>

    Szymon von Ulezalka wrote:

> [...]
    > bardziej bezpieczny system jest (chociaz i tak to w duzej czesci od
    > uzera zalezy), i latwiejszy (generalnie) w utrzymaniu.

    o wiele bardziej bezpieczny w porownaniu z...? Rowerem z poprzedniej
    odpowiedzi?

    zamiast skierowac go na odpowiednia grupe, robicie zaczatek kolejnej
    "dyskusji".

    r.

  • 8. Data: 2009-07-16 06:40:07
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Szymon von Ulezalka napisał(a):

    > wiec zainstaluj linuksa jakiegos (ale wspolczesnego, a nie jakies

    Daj spokój, jeszcze będzie się musiał czegoś nowego nauczyć... to boli przecież...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 9. Data: 2009-07-16 09:40:13
    Od: "Quent" <x...@x...com>

> [...]
    > windows 7 RC, na rok, a za rok kupić wersję komercyjną ? Zastanawiam sięn
    > aile to byłbyt dobry pomysł. Obawiam się jedynie dziur w tym młodym

    Zainstalowalem sobie win 7 i jestem wiecej niz zadowolony.
    Obawialem sie podobnie jak ty, ze beda jakies problemy z tym niekomercyjnym
    jeszcze wydaniem.
    Jednak zrobil mi niespodzianke i smiga bez najmniejszego zajakniecia od 2
    miesiecy bodaj.

    Pozdr.

  • 10. Data: 2009-07-16 10:35:22
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Quent pisze:
> [...]
    > jeszcze wydaniem.
    > Jednak zrobil mi niespodzianke i smiga bez najmniejszego zajakniecia od 2

    Już można ściągać z Vobisu- za 499 zł.

    --
    animka