  • Data: 2014-01-17 12:47:32
    Temat: Re: a moze sezonowe prawo jazdy? ;)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >...lub... bo ja wiem... pogodowe? ;)

    W sumie ... czemu nie. Prawo jazdy w trudnych warunkach dopiero po
    przejsciu kursu doszkalajacego w tych warunkach.

    >Ludzie nie potrafią jeździć jak jest prawdziwa zima. Jedni siedzą za
    >mocno "na ogonie" inni się wloką jak pizdy (dziś np. na trasie od
    >Nadarzyna do Pruszkowa jakaś melepeta niebieskim staaaarym Transitem
    >jechała jakieś 30km/h... a taki kozak, że pirackie czaszki sobie
    >ponaklejał tu i ówdzie ;) )

    Ogolnie - potrafia. Wypadkow w miesiacach zimowych znacznie mniej niz
    w letnich.
    Ludzie nie potrafia jezdic w pazdzierniku - widac te deszcze ich
    zaskakuja.

    Tak wiec jeden trzyma odstep prawidlowy, mimo ze ci sie wydaje ze za
    maly, a drugi jechal z predkoscia bezpieczna ...

    >Do licha ciężkiego, uważam się za raczej niezbyt wybitnego kierowcę i
    >jestem mocno ostrożny, ale na litość!

    >Zresztą po takiej nawierzchni jak się jedzie płynnie, z odpowiednimi
    >dystansami i bez nerwowego manewrowania można spokojnie jechać
    >zgodnie z limitem.

    Ta, tez tak kiedys jechalismy, a za zakretem byla gololedz. Albo
    spokojnie wyprzedzalem, a i tak mnie obrocilo.
    Albo jechalem i przegapilem tabliczke zmany gmin. Albo jechal Adam
    spokojnie po austradzie, a i tak go obrocilo.

    Taki kurs to powazna sprawa :-)

    J.