-
X-Received: by 10.50.33.175 with SMTP id s15mr809992igi.8.1368267704684; Sat, 11 May
2013 03:21:44 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.50.33.175 with SMTP id s15mr809992igi.8.1368267704684; Sat, 11 May
2013 03:21:44 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!l3no4640225qak.0!news-out.google.com!y6ni29564qax.0!nntp.google.com!m7no
4705071qam.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mai
l
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 11 May 2013 03:21:44 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <kmkotm$kv1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=101.163.1.1;
posting-account=GzlsrgoAAADhf_fDTarmkI6gkGNw9skn
NNTP-Posting-Host: 101.163.1.1
References: <kmddq2$5bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@g...com>
<kmdl6n$o3v$1@news.task.gda.pl> <8pt11pzwgs01$.dlg@rower.power.pl>
<kmfhov$7oj$1@news.task.gda.pl> <g...@r...power.pl>
<e...@g...com>
<1...@r...power.pl>
<518d532a$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
<fqw7m07uebhg$.dlg@rower.power.pl>
<3...@g...com>
<1...@r...power.pl> <kmkotm$kv1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: a jak wygląda hamowanie silnikiem
From: Iguan_007 <i...@g...com>
Injection-Date: Sat, 11 May 2013 10:21:44 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491653
[ ukryj nagłówki ]Tomek,
>S�ysza�em, �e takie skrzynie praktycznie nie hamuj� silnikiem, bo w miar�
wzrostu pr�dkosci pojazdu zjazdu ze wzniesienia automat sam w��cza wy�szy
I to jest moim zdaniem najwiekszy minus skrzyni automatycznej. O ile w miescie czy po
autostradzie jedzie sie fajnie, o tyle jazda po kretych czy gorskich drogach
zwyczajnie mnie denerwuje. Widzac zakret nie mozesz po prostu dobrac biegu czy zdjac
nogi z gazu bo hamowanie silnikiem jest zbyt marne, trzeba dohamowywac hamulcami za
kazdym razem. Na krete czy gorskie drogi nigdy nie kupilbym automatu, do miasta nie
chce nic innego.
Pozdrawiam,
Iguan
-
Iguan007
Sezon caly rok:
http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia
--
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.13 13:38 J.F.
- 14.05.13 10:32 PJ
- 14.05.13 11:05 PJ
- 14.05.13 11:33 Iguan_007
- 14.05.13 12:18 PJ
- 14.05.13 13:19 Iguan_007
- 14.05.13 14:00 PJ
- 14.05.13 14:14 Tomek
- 14.05.13 14:15 Iguan_007
- 14.05.13 14:54 PJ
- 14.05.13 15:41 Iguan_007
- 15.05.13 10:04 PJ
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=