-
1. Data: 2009-08-27 10:17:11
Temat: Zygzak 1200 i dwie śruby spustowe oleju
Od: Artur Zabroński <a...@g...com>
Witam,
może ktoś mi wytłumaczy jak to jest z tymi dwoma śrubami spustowymi w
zygzaku 1200 (w 1100 chyba było podobnie). Zmieniałem poprzednio olej
w serwisie i mechanik spuścił olej używając jednej śruby, tej w
pobliżu filtra oleju, zalał 3.6L jak mówi instrukcja co oczywiście
było z 5mm ponad poziom (zakryte całe okienko). Zauważyłem to dopiero
wczoraj jak następną zmianę robiłem sam, po odkręceniu śruby tej
bliżej skrzyni korbowej wylało się co najmniej 200-300ml oleju.
No i teraz - jakie są konsekwencje:
- nie spuszczania oleju drugą śrubą spustową?
- jazdy z za dużą ilością oleju?
Dzięki za odpowiedzi.
--
Artur
-
2. Data: 2009-08-27 11:06:15
Temat: Re: Zygzak 1200 i dwie śruby spustowe oleju
Od: "f...@g...com" <f...@g...com>
On Aug 27, 11:17 am, Artur Zabroński <a...@g...com>
wrote:
> Witam,
>
> może ktoś mi wytłumaczy jak to jest z tymi dwoma śrubami spustowymi w
> zygzaku 1200 (w 1100 chyba było podobnie). Zmieniałem poprzednio olej
> w serwisie i mechanik spuścił olej używając jednej śruby, tej w
> pobliżu filtra oleju, zalał 3.6L jak mówi instrukcja co oczywiście
> było z 5mm ponad poziom (zakryte całe okienko). Zauważyłem to dopiero
> wczoraj jak następną zmianę robiłem sam, po odkręceniu śruby tej
> bliżej skrzyni korbowej wylało się co najmniej 200-300ml oleju.
>
> No i teraz - jakie są konsekwencje:
> - nie spuszczania oleju drugą śrubą spustową?
> - jazdy z za dużą ilością oleju?
>
> Dzięki za odpowiedzi.
> --
> Artur
Tak sobie luzno zgaduje, ale czy moze byc ze jest tak jak w aucie -
osobno olej do silnika i osobno olej do skrzyni biegow? Chyba nie -
nie?
-
3. Data: 2009-08-27 11:16:40
Temat: Re: Zygzak 1200 i dwie śruby spustowe oleju
Od: Artur Zabroński <a...@g...com>
On 27 Sie, 13:06, "f...@g...com"
<f...@g...com> wrote:
>
> Tak sobie luzno zgaduje, ale czy moze byc ze jest tak jak w aucie -
> osobno olej do silnika i osobno olej do skrzyni biegow? Chyba nie -
> nie?
Niestety nie :-) Jest jeden korek wlewu oleju. Zapewne z drugą śrubą
chodzi o zlanie oleju ze skrzyni korbowej który normalnie odciąga
druga pompa oleju.
--
Artur