  • 1. Data: 2015-10-04 07:09:27
    Temat: mój Samsung zaczął gadać ludzkim głosem - jak to wyłączyć?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Już wiem, czemu mój telefon nagle ma kłopoty z odbieranie telefonów -
    zaczął gadać ludzkim głosem!

    Czasem gdy ktoś dzwoni, telefon MÓWI "dzwoni pan XX", albo "SMS od pani
    YY". Jak to wyłączyć? Coś musiało mi się samo doinstalować, ale nie mam
    pojęcia co. Ja niczego takiego nie instalowałem z rozmysłem.

    Pomożecie?

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-10-04 14:00:57
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-10-04 o 07:09, Marcin N pisze:
> [...]
    > YY". Jak to wyłączyć? Coś musiało mi się samo doinstalować, ale nie mam
    > pojęcia co. Ja niczego takiego nie instalowałem z rozmysłem.

    Opcje, Język i wprowadzanie, Odczyt powiadomień, I tutaj zaznacz/odznacz.
    Trzeba znać swój telefon :> Najlepiej rozkminiać podczas defekacji :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 3. Data: 2015-10-05 16:43:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin N" 5610b483$0$574$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    wyłączyć? Coś musiało mi się samo
    > doinstalować, ale nie mam pojęcia co. Ja niczego takiego nie instalowałem z

    Mój czasami podaje aktualna godzinę. ;) Zaczyna podawanie
    znienacka, po czym po prostu przestaje. Restart -- na nic.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-10-05 22:17:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.10.2015 o 14:00, LordBluzg(R) pisze:

    > Opcje, Język i wprowadzanie, Odczyt powiadomień, I tutaj zaznacz/odznacz.
    > Trzeba znać swój telefon :> Najlepiej rozkminiać podczas defekacji :)

    WOW a czy jest taka funkcja / program, która realizuje takie
    powiadomienie ale TYLKO w słuchawce BT?

    ToMasz

  • 5. Data: 2015-10-06 02:54:06
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "ToMasz" wydumał(a) w wiadomości ID news:muulpp$as2$1@dont-email.me
    > WOW a czy jest taka funkcja / program, która realizuje takie
    > powiadomienie ale TYLKO w słuchawce BT?

    Pewnie. Nazywa się to Platntronics Voyager Legend (
    http://www.plantro.pl/pl/p/Plantronics-Voyager-Legen
    d-sluchawka-Bluetooth,-mikrofon-z-redukcja-szumow,-k
    omendy-glosowe,-multipoint/456 ) lub Jabra(
    http://www.jabra.pl/Products/Bluetooth/JABRA_SUPREME
    __New_/Jabra__SUPREME_New#specifications ), znaczy w słuchawce BT jest miroprocesor
    odczytujący książkę z kontaktów. W Wersji Plantronics, robi to "nie po polsku" bo
    producent w dupie ma polaków, czyli "czyta w wielu językach ale nie po polsku".
    Duńczycy w Jabra opanowali ponoć j. polski ale tego produktu nie próbowałem jeszcze
    :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 6. Data: 2015-10-06 19:31:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:muu29q$9um$3@node1.news.atman.pl...

    > "Marcin N" 5610b483$0$574$6...@n...neostrada.pl

    > Mój czasami podaje aktualna godzinę. ;) Zaczyna podawanie
    > znienacka, po czym po prostu przestaje. Restart -- na nic.

    Niech zgadnę, Android? ;-)

  • 7. Data: 2015-10-08 03:16:27
    Temat: pustoglowie dezerterka z neoPRLu, bryndza pszemol: spijaczka usraelskiej kutasowki, lykaczka usraelskiego gowna
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska prukwa ze SZCZYkago ze sromem w poprzek najebala kretynizmow:
    > ... pest, dreck, szambo - ocenzurowano

    typowa usrael'ska wiedzma, zbiegla z neopeerelu: http://tinyurl.com/o3n5nbg
    wypasiona na zapomogowych bonach zywnosciowych; tj. padlinie z mc.kaczka, z
    jednorazowa dotacja na srajfuna z wodostrzykiem...

    ==-->>> http://tinyurl.com/qbukev5 !!!