  • 11. Data: 2004-03-13 10:20:58
    Temat: Re: Zwolnienie z VAT dla ludzi, a dla szkół 0%
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >A jak uzywasz internet w domu a fakture bierzesz na firme
    >to kim jestes ? Nie oszustem czasem ?

    Ja tak robie - pracuje z domu i biore fakture na firme. Wytlumacz mi kogo
    oszukuje, bo jak tak dalej pojdzie, to okaze sie, ze wychodzac z domu
    jestem oszustem, idac chodnikiem jestem oszustem, pijac herbate jestem
    oszustem, a zeby nie byc oszustem wystarczy byc pracownikiem ministerstwa
    finansow lub instytucji zaprzyjaznionej.

    Z kolektywnym pozdrowieniem,

  • 12. Data: 2004-03-17 18:29:44
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>

    Użytkownik "Bartlomiej Jung" <e...@i...w.stopce> napisał w wiadomości
> [...]
    czyli oszustem jest też ten kto z komórkii firmowej zadzwoni do żony,
    oszustem jest też ten kto firmowym samochodem na firmowym paliwie, pojedzie
    po pizze... ehhhh

  • 13. Data: 2004-03-18 00:08:01
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <c3a5j2$iei$1@nemesis.news.tpi.pl> Marcin Kapski napisał(a):

    > czyli oszustem jest też ten kto z komórkii firmowej zadzwoni do żony,
    > oszustem jest też ten kto firmowym samochodem na firmowym paliwie, pojedzie
    > po pizze... ehhhh
    a jezeli pizza tez na fakture i w koszty reprezentacji? albo do
    zjedzenia w przerwie? ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    (z drugiej strony lustra)

  • 14. Data: 2004-03-18 10:13:29
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Thu, 18 Mar 2004 01:08:01 +0100 I had a dream that Andrzej 'The Undefined'
    Dopierała <u...@p...org> wrote:
    > a jezeli pizza tez na fakture i w koszty reprezentacji? albo do
    > zjedzenia w przerwie? ;)

    Ale trollujecie. Zaraz zaczniecie pewnie rozgraniczać, że telefon do
    żony w sprawie, że pies się zesrał na wycieraczkę sąsiadów, jest
    prywatny, a telefon do żony z informacją, że wróci się z pracy później,
    jest służbowy tak?
    A jak się te dwie informacje przekaże w jednej rozmowie, to co wtedy? :)

  • 15. Data: 2004-03-18 10:19:36
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:
> [...]
    > jest służbowy tak?
    > A jak się te dwie informacje przekaże w jednej rozmowie, to co wtedy? :)

    Podobnie jak odebranie w domu telefonu z pracy powinno być traktowane
    jako godziny nadliczbowe -)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 16. Data: 2004-03-18 13:46:09
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <s...@p...icsr.agh.edu.
    pl> Grzegorz Janoszka napisał(a):

> [...]
    > jest służbowy tak?
    > A jak się te dwie informacje przekaże w jednej rozmowie, to co wtedy? :)
    to trzeba ustawić umownie że 40% rozmowy stanowiła część prywatna a 60%
    służbowa... :>