  • 1. Data: 2004-03-10 21:26:58
    Temat: Łącza Teletonu
    Od: "Karol Flis" <1...@w...pl>

    Witam

    Jesli jest tu ktos, kto uzywa lacz Teletonu, niech napisze cos wiecej o tym
    operatorze. Jaka jakosc uslug oferuje, jakie przepustowosci lacza,
    awaryjnosc oraz prosba. Sprawdzic ping do wp.pl, oraz podac z jakiego miasta
    idzie ping. Jest dla mnie bardzo wazne, osiedlowa siec nie zapewnia juz
    pingow stalych, caly czas sa skoki do okolo 1000ms...

    Pozdrawiam
    Karol Flis

  • 2. Data: 2004-03-10 23:49:41
    Temat: Re: Łącza Teletonu
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Wed, 10 Mar 2004 22:26:58 +0100, Karol Flis <1...@w...pl> wrote:
> [...]
    > idzie ping. Jest dla mnie bardzo wazne, osiedlowa siec nie zapewnia juz
    > pingow stalych, caly czas sa skoki do okolo 1000ms...

    AFAIK mają łącze od ProFuturo (i jest to chyba ich jedyne łącze), ale za
    to stosunkowo szerokie.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2004-03-11 18:21:56
    Temat: [OT] Re: Łącza Teletonu
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Karol Flis" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > idzie ping. Jest dla mnie bardzo wazne, osiedlowa siec nie zapewnia juz
    > pingow stalych, caly czas sa skoki do okolo 1000ms...

    W peletonie kolarskim jakiekolwiek skoki to byłąby ciekawostka.. a takie
    trwające
    1sekunde no to niezłe nawet!.

    pozdr.
    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!

  • 4. Data: 2004-03-11 21:20:42
    Temat: Re: [OT] Re: Łącza Teletonu
    Od: "Karol Flis" <1...@w...pl>

    > tym
    > miasta
    > >
    > W peletonie kolarskim jakiekolwiek skoki to byłąby ciekawostka.. a takie
    > trwające
    > 1sekunde no to niezłe nawet!.

    czlowieku, graja profesjonalnie przez internet, taka sytuacja jest nie do
    przyjecia
    gdy ping z 20 ms skacze ci do 999 ? co powiesz? nic bo jestes w tym momencie
    martwy, wiec jesli uwazasz ze skok do 1000 ms na sekunde to jest nic to
    jestes w bledzie

  • 5. Data: 2004-03-12 05:58:44
    Od: "rg" <r...@l...pl>

> [...]
    > idzie ping. Jest dla mnie bardzo wazne, osiedlowa siec nie zapewnia juz
    > pingow stalych, caly czas sa skoki do okolo 1000ms...

    Lacze jest tragiczne od 2 miesiecy na tym chopie w godzinach
    12 - 18 sredni ping wynosi 300 - 500 ms

    5. atm-poz-br1-waw-br1.devs.futuro.pl

    poz.
    r.g.

  • 6. Data: 2004-03-17 14:49:10
    Od: ajax <w...@f...zzz>

    Przemysław 'Repcio' Gubernat wrote:

    > AFAIK mają łącze od ProFuturo (i jest to chyba ich jedyne łącze), ale za
    > to stosunkowo szerokie.

    Może i mają szerokie, ale na 100% za małe w stosunku do potrzeb - wczoraj
    miałem transfery na poziomie 3kb/s - w tym samym czasie w pracy na neo ten
    sam plik z tego samego ftpa leciał 63 kb/s

  • 7. Data: 2004-03-17 16:58:55
    Od: "rg" <r...@l...pl>

    Użytkownik "ajax" <w...@f...zzz> napisał w wiadomości

    > Może i mają szerokie, ale na 100% za małe w stosunku do potrzeb - wczoraj
    > miałem transfery na poziomie 3kb/s - w tym samym czasie w pracy na neo ten
    > sam plik z tego samego ftpa leciał 63 kb/s

    maja 155 Mbps do profuturo
    jak pisalem wczesniej dziala tragicznie

    poz.
    r.g.

  • 8. Data: 2004-03-17 18:25:26
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Wed, 17 Mar 2004 17:58:55 +0100, rg <r...@l...pl> wrote:
    [..]

    > maja 155 Mbps do profuturo
    > jak pisalem wczesniej dziala tragicznie

    A spytam się chłopaków ile mają.. na pewnoe nie mają 155 MBIt (traktu),
    możliwe że styk tak..

  • 9. Data: 2004-03-17 19:27:51
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > maja 155 Mbps do profuturo
    > jak pisalem wczesniej dziala tragicznie
    To tyle co cale Pro-Futuro do Szczecina :))
    Nie wierze.

    Maciej

  • 10. Data: 2004-03-17 20:09:58
    Od: "rg" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Maciej Przyboś" <m...@i...com> napisał w wiadomości
    > To tyle co cale Pro-Futuro do Szczecina :))
    > Nie wierze.

    Bynajmniej tak chwalil sie admin z teletonu
    po 3 miesiecznej walce o poprawe lacza w zaprzyjaznionej firmie

    poz.
    r.g.