-
1. Data: 2014-03-05 10:17:18
Temat: Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Hej,
Musiałem w mojej DR-Z zrobić remont silnika, wymieniony został wał
korbowy, tłok i cylinder. Z racji małych różnic w cenach zamiast 400ccm
zdecydowałem się na zestaw firmy Works, który daje 470ccm. Czy po takiej zmianie
konieczna jest zmiana dysz w gaźniku?
Wiem, że na standardowym gaźniku, wydechu i wałkach rozrządu nie wykorzystam w
pełni potencjału większej pojemnosci. Chodzi mi tylko o kwestie bezpieczeństwa,
czy w jakiś sposób nie zaszkodzę silnikowi zostawiając standardowe dysze?
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ470S/SM
http://bikepics.com/members/piko/
-
2. Data: 2014-03-05 11:35:30
Temat: Re: Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2014-03-05 10:17, Piotr Klimek pisze:
> Hej,
> Musiałem w mojej DR-Z zrobić remont silnika, wymieniony został wał
> korbowy, tłok i cylinder. Z racji małych różnic w cenach zamiast 400ccm
> zdecydowałem się na zestaw firmy Works, który daje 470ccm. Czy po takiej zmianie
> konieczna jest zmiana dysz w gaźniku?
raczej tak
>
> Wiem, że na standardowym gaźniku, wydechu i wałkach rozrządu nie wykorzystam w
> pełni potencjału większej pojemnosci. Chodzi mi tylko o kwestie bezpieczeństwa,
> czy w jakiś sposób nie zaszkodzę silnikowi zostawiając standardowe dysze?
bedzie, w skrajnych przypadkach, pracowal na zbyt ubogiej mieszance co
zwiekszy temperature spalania i moze prowadzic do uszkodzenia silnika.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
3. Data: 2014-03-06 10:13:55
Temat: Re: Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Wed, 05 Mar 2014 11:35:30 +0100) ktos podajacy sie za Kuczu
wyklawiaturowal co nastepuje:
>>
>> Wiem, że na standardowym gaźniku, wydechu i wałkach rozrządu nie wykorzystam w
>> pełni potencjału większej pojemnosci. Chodzi mi tylko o kwestie bezpieczeństwa,
>> czy w jakiś sposób nie zaszkodzę silnikowi zostawiając standardowe dysze?
>
>
> bedzie, w skrajnych przypadkach, pracowal na zbyt ubogiej mieszance co
> zwiekszy temperature spalania i moze prowadzic do uszkodzenia silnika.
Dzięki, pomyślę zatem nad tym - chociaż zastanawia mnie fakt, że o 10KM
mocniejsza wersja E (inne wałki, gaźnik i większa kompresja) ma dysze tego
samego rozmiaru co słabsza wersja.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/
-
4. Data: 2014-03-06 10:31:01
Temat: Re: Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku
Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>
W dniu 06-03-2014 10:13, Piotr Klimek pisze:
> Dzięki, pomyślę zatem nad tym - chociaż zastanawia mnie fakt, że o 10KM
> mocniejsza wersja E (inne wałki, gaźnik i większa kompresja) ma dysze tego
> samego rozmiaru co słabsza wersja.
Ale gaznik w E jest inny niz w S.
--
pozdr
Rogal
990 Adv.R
http://www.rogal.riders.pl
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---