    From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Zuzycie opon na torze
    Date: Wed, 14 Jul 2010 06:27:12 +0000 (UTC)

    Dnia (Tue, 13 Jul 2010 23:05:32 -0700) ktos podajacy sie za AlF
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > ja bylem moze kilkanascie razy na torze i nie ma jak metoda malych
    > krokow. widzialem takich co niby od razy szybko, a co chwile leza. czasy
    > sa drugorzedne.

    Nie napinalem sie na to, zeby wykrecic jak najlepszy czas. Raczej jechalem
    zachowawczo majac swiadomosc, ze na tym motocyklu chce wrocic nastepnego
    dnia do domu. Nastepnym razem wezme samochod i przyczepke - bedzie wiekszy
    komfort psychiczny. Zaloze tez inne gumy.

    > super. to sa BT020? sport-turystyczne nie przyjmuja za dobrze duzej
    > ilosci ciepla stad taki efekt.

    Tyl to BT014 - czyli dosc sportowa guma i ona nie wyglada jeszcze
    najgorzej. Natomiast przedni continental ContiForce, na ktorym
    przejechalem juz okolo 15kkm po prostu sie roztopil :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/