    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Date: Tue, 21 Mar 2023 18:04:43 +0100

    Mon, 20 Mar 2023 07:40:12 +0100, Cavallino

    > Dopóki sądy mają na ten temat dokładnie odwrotne zdanie, to nie.
    > A mają odwrotne niż Ty.

    Przecież w wyroku stwierdzono, że SORO niczym
    się nie różni od "zwykłego" skrzyżowania.
    Ja też tak twierdzę. To jak mają odwrotne?

    Dalej oczywiście wyrok przeczy samemu sobie,
    ale ty jesteś kolejnym któremu brak spójności
    nie przeszkadza, bo zwyczajnie ci ten wyrok
    odpowiada z punktu skiślowanego myślenia.

    > Właściwą drogą dla kogoś kto uważa inaczej,
    > jest udowodnienie swoich poglądów przed sądem.
    > Dopiero później będzie mógł je głosić jako obowiązujące.

    Jak zajdzie taka potrzeba, to będę argumentować przed sądem.

    > Do tego momentu - tylko robi czytającym kisiel
    > z mózgu i wprowadza ich w błąd.

    I znowu, napisał ten co miga w prawo jak prosto jedzie.

    > EOD

    SMROD

    --
    Pozdor