  • 31. Data: 2014-02-05 02:17:02
    Temat: Re: Znowu...
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 4 lutego 2014 16:18:53 UTC+1 użytkownik Leszek Kowalski napisał:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    >
    > wiadomości news:6583876.20140203181014@pik-net.pl.invalid...

    > Firma to firma. W wielu innych dziedzinach życia, firma ma inne prawa i
    >
    > przywileje niż konsumet prywatny i nikomu to nie przeszkadza.

    > A jaki jest Twój pomysł na zmniejszenie ilości pijanych użytkowników dróg?
    >
    > Dobrze jest wszystko krytykować, nie mając samemu nic do zaproponowania.

    > Tu Cię popieram, bo pomysł był idiotyczny.
    >
    > Kto jest świadom, to sam we własnym zakresie kupi sobie alkomat.

> [...]

    Nikt nie może mieć żadnego pomysłu. Przeciętny Polak wypija rocznie alkohol jaki jest
    w dwudziestu pięciu litrach wódki. Przy 4 osobowej rodzinie jak przyjąć ze
    małżonkowie piją tyle samo daje to wypicie przez każde tygodniowo litr wódki.
    Oczywiście jest sporo osób starszych, chorych co praktycznie nie piją nic co zawiera
    etanol. Kobiety tez jakoś trochę mniej piją. To w efekcie doprowadza do sytuacji w
    której ktoś kto uważa że prawie nie pije co dwa dni wypija pół litra wódki. To jak
    można coś zaproponować jak codziennie co trzeci kierowca jest wczorajszy.

  • 32. Data: 2014-02-05 02:26:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-05, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

> [...]
    można coś zaproponować jak codziennie co trzeci kierowca jest wczorajszy.

    Widac, ze chyba wlasnie skonczyles owe pol litra wiec zamiast pisac na niusy
    idz spac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2014-02-05 02:50:28
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 02:26:01 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

> [...]
    >

    > Widac, ze chyba wlasnie skonczyles owe pol litra wiec zamiast pisac na niusy

    Czyli uważasz ze statystyki kłamią. I że statystyczny Polak z noworodkami i dziadkami
    po osiemdziesiątce nie wypija ponad 10 litrów alkoholu etylowego rocznie.

  • 34. Data: 2014-02-09 00:18:05
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 4 Feb 2014 17:50:28 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >Czyli uważasz ze statystyki kłamią. I że statystyczny Polak z noworodkami i
    dziadkami po osiemdziesiątce nie wypija ponad 10 litrów alkoholu etylowego rocznie.

    Są kraje w Eurowpi, gdzie spozycie na głowę jest większe. A problem z
    pijanymi kierowcami jakby mniejszy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2014-02-09 00:25:37
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 8 Feb 2014 15:25:53 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >To nam opowiedz jak tamci to robią że więcej wypijają a problem mniejszy.

    Nie wiem, ale możesz sam poszukac.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2014-02-09 00:25:53
    Od: k...@g...com

  • 37. Data: 2014-02-09 00:54:56
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 lutego 2014 00:25:37 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:

> [...]
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    To skąd wiesz że tam mniejszy problem?