  • 1. Data: 2014-02-02 12:35:10
    Temat: Znowu...
    Od: ":D@w!d J@$" <x...@g...com>

    7002,Pijany_kierowca_daewoo_probowal_przejechac_poli
    cjanta.html?lokale=bydgoszcz#BoxWiadTxt

    Gdyby tylko miał alkomat...

  • 2. Data: 2014-02-02 13:00:29
    Temat: Re: Znowu...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik :D@w!d J@$ x...@g...com ...

    7002,Pijany_kierowc
    > a_daewoo_probowal_przejechac_policjanta.html?lokale=
    bydgoszcz#BoxWiadTx

    > Gdyby tylko miał alkomat...

    Czyli jak rozumiem, kolejny ktory juz dwa razy został złapany na jezdzie po
    spozyciu i nadal miał to głeboko.
    Teraz juz pewnie pochodzi sobie troche w około, chociaz po nagłasnianych
    przypadkach tego, co go 5 razy złapali pijanego i nie wsadzili to juz sam
    nie wiem.

    Przy okazji - czy juz sie wyjasniło, kogo to jest znajomy, ten co ostatnio
    został złapany po raz 6. bodaj i miał prawie 3 promile i dlaczego jeszcze
    nie siedział?

  • 3. Data: 2014-02-02 20:47:43
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik ":D@w!d J@$" <x...@g...com> napisał w
    wiadomości news:52ee2d6f$0$2359$65785112@news.neostrada.pl...
    > Gdyby tylko miał alkomat...

    Ten też pewnie jakby miał alkomat, to by nie wsiadł za kółko.
    http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AI
    D=/20140201/POWIAT04/140209989

    3 trupy w Pandzie, sprawca w Audi wyszedł bez szwanku - 28 lat i 2 promile.
    Gdyby tą Pandą jechał jakiś policjant z rodziną, to znów media miały by
    temat na 2 tygodnie....
    Moim zdaniem dla tego gościa kara śmierci - tak jak dla każdego kto
    spowoduje śmiertelny wypadek mając ponad promil alkoholu w wydychanym
    powietrzu

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 4. Data: 2014-02-02 21:00:31
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-02 20:47, Leszek Kowalski pisze:

    > Moim zdaniem dla tego gościa kara śmierci - tak jak dla każdego kto
    > spowoduje śmiertelny wypadek mając ponad promil alkoholu w wydychanym
    > powietrzu

    A dlaczego nie 0.5 ?
    Idźmy dalej: Kara śmierci dla każdego, co ma > 0.5 bez względu na to,
    czy spowoduje wypadek, czy nie! Trzeba zapobiegać.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2014-02-02 21:29:05
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    > A dlaczego nie 0.5 ?
    > Idźmy dalej: Kara śmierci dla każdego, co ma > 0.5 bez względu na to, czy
    > spowoduje wypadek, czy nie! Trzeba zapobiegać.

    Przeważnie takie tragiczne wypadki powodują osoby mające grubo ponad promil.
    Pół promila to obecnie wykroczenie jest.
    Zapobiegać skutecznie się nie da.

    Za pół promila przy kontroli proponowałbym karę z 10000zł i przepadek
    samochodu.
    Za promil przy kontroli - kara z 30000zł, przepadek samochodu i dożywotno
    zabrane uprawnienia.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 6. Data: 2014-02-02 21:33:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Leszek,

    Sunday, February 2, 2014, 9:29:05 PM, you wrote:

> [...]
    > Zapobiegać skutecznie się nie da.
    > Za pół promila przy kontroli proponowałbym karę z 10000zł i przepadek

    Opanuj się z tym przepadkiem samochodu, proszę. Dla kierowcy kaszlaka
    o ujemnej wartości to żadna kara. Ale dlaczego ma cierpieć np. MZK i
    stracić autobus, bo kierowca się napierdolił? Albo właściciel TIRa z
    ładunkiem za miliony?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-02-02 21:54:21
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 2 lutego 2014 21:33:35 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

> [...]
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

    Bo w przypadku TIRa i tramwaju inna może być skala zniszczeń, dużo większa.
    Właściciel TIRa albo tramwaju powinien zadbać żeby pijany kierowca nie pojechał.
    Koszt unieruchamiaczki silnika jeśli kierowca jest pod wpływem jest niemierzalny i
    niewyliczalny w przypadku ceny ciężarówki ciągnącej naczepę na której jest towar
    warty miliny.

  • 8. Data: 2014-02-02 21:56:17
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 2 lutego 2014 20:47:43 UTC+1 użytkownik Leszek Kowalski napisał:
> [...]
    >
    > Moim zdaniem dla tego gościa kara śmierci - tak jak dla każdego kto
    >
    > spowoduje śmiertelny wypadek mając ponad promil alkoholu w wydychanym

    Szybko byś ludzi mordował. Skąd wiesz że on nie jechał z pistoletem przystawionym do
    głowy?

  • 9. Data: 2014-02-02 21:57:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 2 Feb 2014 21:29:05 +0100, Leszek Kowalski napisał(a):

    > Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    > Przeważnie takie tragiczne wypadki powodują osoby mające grubo ponad promil.

    Przeważnie nie.
    Zaledwie kilkanaście procent takich wypadków powodują mający powyżej 0.5
    promila.
    Więc takich powodowanych przez mających ponad promil może być najwyżej
    kilka procent.

    Wychodzi że dziewięć na dziesięć wypadków mają kierowcy poniżej pół
    promila.

    I co teraz?

    > Za pół promila przy kontroli proponowałbym karę z 10000zł i przepadek
    > samochodu.

    Uzasadnij proszę dlaczego nie 50.000zł

  • 10. Data: 2014-02-02 22:25:18
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 2 lutego 2014 21:29:05 UTC+1 użytkownik Leszek Kowalski napisał:
> [...]
    >
    > samochodu.
    >
    > Za promil przy kontroli - kara z 30000zł, przepadek samochodu i dożywotno

    A ja bym proponował nakaz montażu unieruchamiaczek silników u osób które w przeciągu
    ostatnich pięciu lat miały jakiś problem związany z jazdą z promilami i u takich co w
    przeciągu ostatnich pięciu lat kupowały preparaty medyczne związane z leczeniem
    alkoholików. Dodatkowo obowiązek widocznego oznakowania samochodów jakimi jeżdżą
    takie osoby.