  • 21. Data: 2024-07-16 12:26:33
    Temat: Re: Znieczulica w narodzie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Jul 2024 07:41:20 +0200, Cavallino wrote:

    > Sam sobie odpowiedziałeś co do powodów.....

    > No właśnie.
    > Hejterzy nie shejtowali, motłoch nie wie.

    W sensie, ze jak nie napiszemy o pożarze, to sie BEV przestaną palić ?
    :-)

    > Nieprawda.
    > Po prostu nabijam się z hejterów.

    Jestes hejter i wypierasz rzeczywistość :-)

    > Przeczytałeś adres?
    > Bo ja tak.

    A podałes jakiś?

    > Ale Ty wolisz pisać głupoty.

    To gdzie masz tę 50kW ładowarkę w Mielnie w/g plugshare?

    > No mi też.
    > Adres: Mielno.

    A konkretnie to gdzie?

    > Oczywiście że nie, nie lubię Mielna.

    Ja prawde mówiąc też nie. Tzn nie lubię wody o temperaturze 15 C :-)

    > Tym bardziej należałoby bić na alarm.
    > Gdyby komukolwiek z hejterów chodziło o rzetelne informowania, a nie o
    > hejt rzecz jasna.

    No jakbym trafił, albo choć wiedział, to może bym i bił.

    Pamietasz jak bito, gdy na Orlenie były przejsciowe awarie pompy ? :-)

    J.

  • 22. Data: 2024-07-16 12:37:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-07-2024 o 12:26, J.F pisze:

    > W sensie, ze jak nie napiszemy o pożarze,

    To nie będziecie wiedzieć ile ice się pali.
    Ale przez hejterów rozumiem też pismaków itp gadziny.

    > A podałes jakiś?

    Podałem wędkę, jak ktoś zainteresowany to poszuka.

    > To gdzie masz tę 50kW ładowarkę w Mielnie w/g plugshare?

    Wszedłeś na plugshare?

    > A konkretnie to gdzie?

    W plugshare podają.

    > No jakbym trafił, albo choć wiedział, to może bym i bił.

    Nie chodzi o Ciebie - Wy jesteście tylko tym motłochem, który karmi się
    hejtem.
    Chodzi o portale, gazety itp miejsca hejtu wobec elektryków.

  • 23. Data: 2024-07-16 15:33:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Jul 2024 12:37:23 +0200, Cavallino wrote:

    > To nie będziecie wiedzieć ile ice się pali.

    To akurat naocznie widzimy. Mało/rzadko :-)

    No ale widzisz - spłonął radiowóz, io zaraz napisał.
    No ale on elektryczny :-)

    > Ale przez hejterów rozumiem też pismaków itp gadziny.

    ale tych, co nie piszą o pożarach/kolejkach,
    czy tych co piszą, ze elektryki mają mały zasięg, długo się ładują,
    i długo pozostają gorące po pożarze ? :-)

    Sama prawda :-)

    > Podałem wędkę, jak ktoś zainteresowany to poszuka.

    > Wszedłeś na plugshare?

    No widzę. Parking przy kanale. Ktos nie wpisał mocy, więc jak
    odfiltrowałem od 50kW, to znikły wszystkie.

    Gdzies w tekscie jest, ze CCS 60kW.

    > Nie chodzi o Ciebie - Wy jesteście tylko tym motłochem, który karmi się
    > hejtem.

    No ale troche logiki - jak mamy się karmić czyms, czego nie ma, bo
    nikt nie napisze :-)

    > Chodzi o portale, gazety itp miejsca hejtu wobec elektryków.

    Sama prawda, wolno, długo i drogo, bo prąd drogi i obiady drogie :-P

    Ale przeciez pisałem, że są widoki na przyszłość.
    Jeden wiatrak w Mielnie mogłby z 10 podpalać pełną mocą :-)

    J.

  • 24. Data: 2024-07-16 16:22:24
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.07.2024 o 15:33, J.F pisze:

    > To akurat naocznie widzimy. Mało/rzadko :-)
    >
    > No ale widzisz - spłonął radiowóz, io zaraz napisał.
    > No ale on elektryczny :-)

    Nie 'zaraz napisałem' tylko ... jak zobaczyłem kolejny hejt tutaj, że
    się zapalił jakiś elektryk to pomyślałem czy zdołam odnaleźć pożar
    smroda. No jak widać pyk, z poprzedniego wieczora świeżak.

    > ale tych, co nie piszą o pożarach/kolejkach,
    > czy tych co piszą, ze elektryki mają mały zasięg, długo się ładują,

    Ale można je ładować ze zwykłego gniazdka. Zrobisz to ze swoim smrodem?

    > i długo pozostają gorące po pożarze ? :-)
    >
    > Sama prawda :-)

    Na ile zamknęli drogę po pożarze radiowozu?

    > No ale troche logiki - jak mamy się karmić czyms, czego nie ma, bo
    > nikt nie napisze :-)

    Ile dziennie jest pożarów smrodów?

    > Sama prawda, wolno, długo i drogo, bo prąd drogi i obiady drogie :-P

    Boljer mi mniej zużywa niż mój elektryk.

    > Ale przeciez pisałem, że są widoki na przyszłość.
    > Jeden wiatrak w Mielnie mogłby z 10 podpalać pełną mocą :-)

    Jest tylu chętnych?

  • 25. Data: 2024-07-17 06:50:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > No widzę. Parking przy kanale. Ktos nie wpisał mocy, więc jak
    > odfiltrowałem od 50kW, to znikły wszystkie.
    >
    > Gdzies w tekscie jest, ze CCS 60kW.

    Czyli można znaleźć.
    Wszystko na temat.

    > No ale troche logiki - jak mamy się karmić czyms, czego nie ma, bo
    > nikt nie napisze :-)

    No właśnie o to biega, dlaczego akurat o problemach z ice nie napiszą?
    Odpowiedź jest prosta - nie pasuje do hejtu....
    EOD

  • 26. Data: 2024-07-17 09:36:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Jul 2024 06:50:46 +0200, Cavallino wrote:

    > Czyli można znaleźć.
    > Wszystko na temat.

    No jasne, mam kilkanascie ładowarek w Mielnie, kiepsko opisanych,
    a ty mi każesz wyszukac tą jedną.

    Powodzenia w szukaniu samemu, jak ci kiedys prądu zabraknie :-P

    > No właśnie o to biega, dlaczego akurat o problemach z ice nie napiszą?
    > Odpowiedź jest prosta - nie pasuje do hejtu....

    Bo ich nie ma :-)

    Tzn owszem - są awarie różne, jak widać są pożary, może się zdarzyć
    kolejka na stacji, może się zdarzyc autokar na stacji i 50 osób w
    kolejce po hotdoga, może zabraknąc paliwa na stacji, może nie być
    stacji przez 50km, może nie być lampki rezerwy, można zatankować zły
    ON zimą, albo ON do benzyniaka - ale to się po prostu bardzo rzadko
    dzieje :-)

    J.

  • 27. Data: 2024-07-17 09:42:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-07-2024 o 09:36, J.F pisze:

    > No jasne, mam kilkanascie ładowarek w Mielnie, kiepsko opisanych,
    > a ty mi każesz wyszukac tą jedną.

    Szybka jest tylko jedna, kłuje w oczy po odpaleniu mapy, bo jako jedyna
    jest pomarańczowa (wolne są zielone).
    O odfiltrowaniu po złączu CCS nie wspominając.

> [...]
    > stacji przez 50km, może nie być lampki rezerwy, można zatankować zły
    > ON zimą, albo ON do benzyniaka - ale to się po prostu bardzo rzadko

    Tak z 1000 razy częściej niż cokolwiek złego związanego z bev?
    Czy z jeszcze większą częstotliwością?

  • 28. Data: 2024-07-17 11:13:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Jul 2024 09:42:25 +0200, Cavallino wrote:

    > Szybka jest tylko jedna, kłuje w oczy po odpaleniu mapy, bo jako jedyna
    > jest pomarańczowa (wolne są zielone).

    Ano widzisz - ty to wiesz, a ja tego nie wiem.
    Bylo podać konkretną, to by nie było glupiej dyskusji.

    Ale zaraz ... czemu ona jest pomarańczowa, skoro moc nie jest wpisana
    w odpowiednie miejsce? Jakby była, to przeciez filtrowanie powinno
    zadziałac. Może coś innego ten pomarańcz znaczy?

    > O odfiltrowaniu po złączu CCS nie wspominając.

    A bo ja się tam znam które złącza powinienem filtrować.
    Poza tym czy złącze CCS mówi cos o mocy?

    Bo szukamy takiej 350kW, może 200kW, żeby samochód szybko doładować
    przed Mielnem. A nie godzinę kiblować :-)

    Co prawda, jesli zasięg pozwoli, to można by spokojnie dojechac do
    Mielna, zakwaterować się, pojechac na ładowarkę, i niech się nawet 2h
    ładuje - urlop w końcu jest, czas na obiad.

    A tu zonk - ładowarka zajęta, kolejka na parę godzin, do restauracji
    2km.
    Kłamię, bo akurat wolna? pohejtuj jeszcze troche ICE, to będzie zajęta
    :-)

    A na koniec ... 2.5zl/kWh, 100km, 20kWh, 50zl, a u mnie 7 l, 42zl,
    a na tych nadmorskich drogach to może nawet 30 zl ...
    I to tak naprawde kładzie rozwój elekryków ... chwilowo.

    > Tak z 1000 razy częściej niż cokolwiek złego związanego z bev?
    > Czy z jeszcze większą częstotliwością?

    Brak paliwa? Nie przypominam sobie, ale podobno przed wyborami były.
    Kolejka na stacji? ostatnio dwa lata temu, byłem przewidujący po ataku
    na ukrainę, nie tylko ja. Jakies 3 samochody na dystrybutor.
    Kolejki większe owszem pamietam, dawno temu, na tanich stacjach.

    Nie wykluczam, ze w takim Mielnie może się zdarzyc, jak stacja jedna.

    Zły ON zimą? Nie trafiło mi się, ale ponoc się zdarza.
    Choć ciekawi mnie bardzo, jak sobie w Suwałkach radzą.

    Awaria ... no, trzy razy sie z calkiem nowej nubiry przesiadałem na
    lawetę :-)
    Ale przeciez w elektrycznych też się będą awarie zdarzać :-)

    J.

  • 29. Data: 2024-07-17 11:59:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-07-2024 o 11:13, J.F pisze:

> [...]
    > w odpowiednie miejsce? Jakby była, to przeciez filtrowanie powinno
    > zadziałac. Może coś innego ten pomarańcz znaczy?

    Przy czym są też ładowarki z CCS, które mają mniej niż 50.
    Ale ta ma 60 kW, więc problem nie istnieje.

    > A bo ja się tam znam które złącza powinienem filtrować.

    To już nie mój problem.

    > Bo szukamy takiej 350kW, może 200kW, żeby samochód szybko doładować
    > przed Mielnem.

    Taa jasne, bo masz samochód który tyle przyjmie, więc masz ten problem.

    > A na koniec ... 2.5zl/kWh, 100km, 20kWh, 50zl

    Można taniej.
    Od 1-1,5 zł włącznie.

    Też masz opcje obniżenia ceny o połowę w ice?

    , a u mnie 7 l, 42zl,
    > a na tych nadmorskich drogach to może nawet 30 zl ...
    > I to tak naprawde kładzie rozwój elekryków ... chwilowo.

    > Brak paliwa?

    Nie.
    Dowolny problem z powyższych i dowolnych innych.

    > Zły ON zimą? Nie trafiło mi się, ale ponoc się zdarza.

    Ciekawe, bo ja zimą stojące po rowach diesle widzę częściej niż
    rozładowane bev....

  • 30. Data: 2024-07-17 13:42:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Jul 2024 11:59:43 +0200, Cavallino wrote:

    > Nie.
    > Przy czym są też ładowarki z CCS, które mają mniej niż 50.
    > Ale ta ma 60 kW, więc problem nie istnieje.

    No ale czemu plugshare ją pokazuje na brązowo, a po odfiltrowaniu tych
    o mocy ponizej 50kW, wcale jej nie pokazuje?

    Się coś domyślam ... kolor zależy od atrybutu "High Power" w bazie.
    Nadawanego ręcznie?
    A filtrować po nim nie można :-)

    > To już nie mój problem.

    Mój też nie.
    Stacje w moim zainteresowaniu wszystkie kompatybilne są :-P

    > Taa jasne, bo masz samochód który tyle przyjmie, więc masz ten problem.

    No albo uczciwie piszemy, ze ładowanie trwa długo,
    albo, jak na hejtera przystało, wypieramy niewygodne fakty,
    i piszemy, że może trwać krótko :-P

    Przy czym duża moc ponoć potrafi przyjąć "zwykła KIA", ładowarka 350kW
    jest w Koszalinie ... takie doładowanie do "pół baterii" mogłoby trwac
    5-10 minut.

    Przynajmniej mnie, ignorantowi, tak się wydaje :-P

    I jeszcze obok mógłby stać wiatrak do zasilania tego ... piękna wizja
    :-)

    > Można taniej.
    > Od 1-1,5 zł włącznie.

    Na tej stacji, czy na jakiejś innej, że tak hejtersko zapytam ? :-P

    > Też masz opcje obniżenia ceny o połowę w ice?

    Nazywa się LPG.
    Ale jakos mi się ostatnio nie trafia, za mało zdeterminowany jestem
    :-)

    > , a u mnie 7 l, 42zl,

    > Nie.
    > Dowolny problem z powyższych i dowolnych innych.

    No to powyżej jest wymieniony brak paliwa na stacji.
    Ale jeszcze mi się nie zdarzył :-)

    > Ciekawe, bo ja zimą stojące po rowach diesle widzę częściej niż
    > rozładowane bev....

    Ciekawe, bo ja nie widzę.
    Choć może i stoją, a ja nie zwracam uwagi, co mnie interesują jakies
    auta stojące na poboczu.

    A przeciez u Ciebie zimy prawdziwej nie ma. U mnie zresztą też w
    zasadzie nie ma, ale bywa, ze pojadę na narty.

    J.