  • 31. Data: 2010-05-10 19:51:07
    Temat: Re: Znamy tego "pana" ... cišg dalszy
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 10 Maj, 07:50, n...@s...com wrote:

    > Zaskakujace ze tak dobrze znasz te sekciarskie obrzedy.
    >
    > newrom co w zyciu sie z takimi nie spotkal.
    > --
    > DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    > JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

    Bom człek po szkole

  • 32. Data: 2010-05-10 19:51:50
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 10 Maj, 07:52, Budyń <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik <n...@s...com> napisał w
    wiadomościnews:bk7fu5lrchn0s424fq5e508s3amot6fn77@4a
    x.com...

    > nie karmić troli

    budyniem ?

  • 33. Data: 2010-05-10 19:55:29
    Temat: Re: Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 10 Maj, 14:04, gloon <w...@s...pl> wrote:

    > nie strasz pajacu,
    > znasz bauera ???

    tak znam .robi kaski do hokeja i niezłe kije . mozna nimi natretowi
    pizdnąc w rło ,az tryby poleca :)

  • 34. Data: 2010-05-10 20:00:35
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    wiadomościnews:hs8r3p$n9b$1@news.onet.pl...

    > Dzięki, nie trzeba mnie bronić. Intelygencja broni się sama:-)

    > To poważny błąd. Wszystkie moje posty powinieneś traktować jak Torę.

    > Nie zrozumiałeś. Pedał i lachociąg to ten co się ze mną nie zgadza:-)

    > Nie zrozumiałeś ponownie. W poście o socjopacie była sama prawda. Nawet mi
    > to pochlebia:-)

    > Czarny jak to czarny. Zerżnie parafianinowi żonę, córkę i babkę, to ten mu
    > jeszcze buty wyczyści i loda zrobi. Czarni przez stulecia drążyli umysły
    > takich Miśków co to teraz mocno ich bronią.
    > --
    > Grzybol

    W tym polskim gównie ,twoje słowa to jak alpejskie powietrze :)

  • 35. Data: 2010-05-10 21:24:25
    Od: gloon <w...@s...pl>

    robertbig pisze:

    > tak znam .robi kaski do hokeja i niezłe kije . mozna nimi natretowi
    > pizdnąc w rło ,az tryby poleca :)

    widac nie znasz,
    bauer nie potrzebuje kija,
    on patrzy i z reguly to wystarcza

  • 36. Data: 2010-05-10 21:41:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 10 Maj, 21:51, robertbig <r...@w...pl> wrote:

    > Bom człek po szkole

    No i co z tego, jak cytowac nie potrafisz...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2010-05-11 04:35:39
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 10 Maj, 23:41, AZ <a...@g...com> wrote:

    > No i co z tego, jak cytowac nie potrafisz...
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    Ty za to jezdzisaz jak pizda, a masz się za motocyklistę...

  • 38. Data: 2010-05-11 04:57:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie no gildorku, tego to się po Tobie nie spodziewałem...

    przepraszam.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 39. Data: 2010-05-11 04:58:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    AZ pisze:

    > No i co z tego, jak cytowac nie potrafisz...

    w mojej szkole cytowania na usenecie nie uczyli. interpunkcji.
    interpunkcji nie umie.

  • 40. Data: 2010-05-11 06:22:10
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gloon napisał(a):