  • 21. Data: 2010-05-10 12:27:34
    Temat: Re: Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    mleko pisze:

    > Nie bronie kolesia, ale w tym watku wyrazil sie sensownie i na temat.
    > Cala reszta odpowiedzi odnosila sie tylko i wylacznie do autora.

    jasne.

    > No to lajtowo. Ile ma lat cora? Jak powyzej 16 to moze warto dostac
    > tylko w ryj od taty za "cos zrobienie"?

    spróbuj.

    > Tak, ale przyznal sie, nie do glaskania i przytulania, pocieszania.

    skąd wiesz do czego właściwie się przyznał? na pewno przeczytałeś co
    napisałem?

    > Byl to duszpasterz, mial teoretycznie misje, a niszczyl dzieciaki i
    > zaspokajal chore zadze. Do tego kreowal sie na "kul" ksiedza
    > motocykliste, ktory jest blisko mlodziezy. Nie dziwie sie mediom, ze
    > podlapaly temat.

    chyba masz problemy z rozumieniem słowa pisanego. odnieś się do mojej
    wypowiedzi, bo zupełnie nie zrozumiałeś co napisałem.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 22. Data: 2010-05-10 12:44:30
    Temat: Re: Znamy tego "pana" ... cišg dalszy
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Marcin Gardeła napisał(a):
    > Niestety prawo nie jest mściwe, więc z racji piastowanego stanowiska
    > dostanie pewnie najmniejszy wymiar kary.

    W zawiasach. A nadrzedny czarny przeniesie go do innej placowki.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 23. Data: 2010-05-10 12:49:17
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > W zawiasach. A nadrzedny czarny przeniesie go do innej placowki.

    zgoli brodę i ostrzyże włosy i zamiast goldwinga kupi sobie rower i
    będzie kolegą rowerzystów. czy tam elementu rowerów.

  • 24. Data: 2010-05-10 12:53:07
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > będzie kolegą rowerzystów.

    o to moim bedzie!

    --
    Amil i dwa pedaly

  • 25. Data: 2010-05-10 12:55:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > o to moim bedzie!

    GRATZ!

  • 26. Data: 2010-05-10 12:58:11
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-05-10 14:55, gildor wrote:

    > GRATZ!

    a teraz pomiziajcie sie pisiorkami :)

  • 27. Data: 2010-05-10 13:00:24
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > GRATZ!

    Widzisz! Juz go skazales na mnie! A nawet satelity nie masz.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 28. Data: 2010-05-10 13:40:32
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości
    > Przykra sprawa. Nie chodzi mi tu o ksiedza, ale o podejscie do Grzybola.

    Dzięki, nie trzeba mnie bronić. Intelygencja broni się sama:-)

    > Ma chlop racje, mimo ze z wiekszoscia postow, ktore napisal sie nie
    > zgadzalem.

    To poważny błąd. Wszystkie moje posty powinieneś traktować jak Torę.

    > Widze, ze kazdy, kto sie z nim zgadza,to musi byc "pedal" czy inny
    > "lachociag".

    Nie zrozumiałeś. Pedał i lachociąg to ten co się ze mną nie zgadza:-)

    > Napisaliscie 12 postow, jakim to psycholem jest grzybol,

    Nie zrozumiałeś ponownie. W poście o socjopacie była sama prawda. Nawet mi
    to pochlebia:-)

    > ale nikt nie odniosl sie do szanowanego ksiedza, ktory sam przyznal sie do
    > molestowania, co bylo meritum watku. Jak w polityce, jezdzi na moto, ma
    > "respect" w srodowisku, wiec zlego slowa nie wolno powiedziec. Przykre to
    > jest.
    > mleko

    Czarny jak to czarny. Zerżnie parafianinowi żonę, córkę i babkę, to ten mu
    jeszcze buty wyczyści i loda zrobi. Czarni przez stulecia drążyli umysły
    takich Miśków co to teraz mocno ich bronią.
    --
    Grzybol

  • 29. Data: 2010-05-10 13:44:48
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > wyrażać opinię publicznie, też trzeba umieć. jak ktoś jest cham, to
    > meritum spada na dalszy plan. nie tylko tu, wszędzie.

    Nie no gildorku, tego to się po Tobie nie spodziewałem...

> [...]
    > się, że zrobił to o co pytał prokurator i tak, media napiszą, że gość
    > przyznał się do molestowania, a my będziemy to komentować.

    Właśnie gildorku: PIERDOLENIE i nic poza tym:-)

    --
    Grzybol

  • 30. Data: 2010-05-10 17:28:19
    Od: gloon <w...@s...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Widzisz! Juz go skazales na mnie! A nawet satelity nie masz.

    masz mleko pod nosem, ić jusz