  • 71. Data: 2010-08-23 10:44:59
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 23.08.2010 Robert_J <d...@o...pl> napisał/a:
    >> 1mm średnicy to kabel 3.14*1^2 czyli
    >> 3.14mm2, 2.5mm to pręt ~20mm2 8-).
    >
    > Jakaś nowa matematyka? ;-))))

    sorry :) średnica/promień pi R kwadrat a nie pi D kwadrat,
    mój błąd.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 72. Data: 2010-08-23 10:52:48
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    czyli jednak voodoo

  • 73. Data: 2010-08-23 12:19:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Piotrek_S" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > To nie do końca prawda. Kiedyś nie chciało mi się polutować kabla więc
    > kupiłem taniego gotowca. W jednym kanale głos był mniej aksamitny,
    > mięsisty a środek nie był wypełniony. Góra i dół zresztą też. Ale jak
    > poprawiłem zimny lut zagrał tak, że aż zauważyłem poszczególnych
    > muzykantów 2m ode mnie :)

    Cos w tym jest, mnie raz kolega zimnym sniegiem tak przylutowal, ze
    archaniolow zobaczylem 2m ode mnie. ;))

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 74. Data: 2010-08-23 12:21:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

    > Wystarczy, że np. na tym drugim podkręci się decybel głośniej. Albo w uchu
    > się podłubie. To są główne przyczyny zróżnicowanego brzmienia tego samego.

    Jednym slowem sugerujesz, ze pasmo przenoszenia albo wzmocnienie
    poszczegolnych czestotliwosci wzgledem innych nie istnieja.

    No to ja ci poradze pstrykac komorka, sony ericsson tez ma 8mpix jak
    lustrzanka i 4x zoom przeciez. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 75. Data: 2010-08-23 12:29:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> wrote in message
    b.com.pl...

    > Poza konkursem, widziałeś gdzieś instalacje domową audio w której ktoś
    > podłącza
    > suba na kilkunastu metrach? Bo efektowe surroundy to jeszcze sobie
    > wyobrażam,
    > ale ciut trudno znaleść materiał audio zawierający tam basy. No i z reguły
    > suby są aktywne więc podpina się je na małej mocy i typowo 2-3m od źródła.

    Tak poza konkursem, to calkiem sporo osob uzywa wciaz stereo (ja np). A
    kable dlugie bywaja, zeby np gramofon stal poza zasiegiem rak kilkuletniego
    szkodnika (jak u mnie np) i daleko od kolumn, zeby od bebnow w 'in the air
    tonight' wkladka nie podskalkiwala.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 76. Data: 2010-08-23 12:36:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Krzychu" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > większość tak słucha. Ciekaw jestem jak dźwiękowo wypadają SonyEriccson z
    > logo walkman - może też mają dźwięk audiofilski jak mój playerek? Tylko
    > czy można używać dowolnych słuchawek?

    Zona ma W995 i gra znacznie gorzej nawet od iPoda, czyli kiepsko po prostu.
    ;)

    > Ten playerek sony zrobił na mnie naprawdę dobre wrażenie. Sony, po latach
    > upierania się przy swoim atrac-u zamiast mp3 i konieczności wgrywania
    > muzyki tylko ich programem wreszcie poszli po rozum do głowy i zrobili tak
    > jak wszyscy a nawet lepiej bo muzykę można umieszczać w osobnych folderach
    > i po nich nawigować.

    Ktory dokladnie kupiles? Mam ciagle w szafie leciwego sony vgf ap1 i
    przyznam, ze do dzisiaj nie udalo mi sie znalezc przenosnego mp3, ktory
    gralby lepiej i do tego mial przyzwoite wyjscie linioweo. W szafie lezy
    wlasnie przez te durne oprogramowanie sony i przerabianie wszystkiego na ich
    format.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 77. Data: 2010-08-23 13:01:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotrek_S pisze:
    > Ale jak
    > poprawiłem zimny lut zagrał tak, że aż zauważyłem poszczególnych
    > muzykantów 2m ode mnie :)

    Ja tak widzę jednego stojąc metr przed lustrem :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 78. Data: 2010-08-23 13:01:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Bardzo ładnie, ale brak wsparcia sd do niedawna wykluczał to z moich
    > zainteresowań. Nota bene, sony bardzo się wyfrajerował na promowaniu
    > własnego standardu, bo pojemność kart w pewnym okresie była wysokim
    > priorytetem przy kupowaniu telefonów.

    MP3 odtwarza bez problemow.

    > Przy sonym jest chyba wciąż głupie gniazdko, przy Nokii od dawna jest
    > standard. Ale często i tak używa się przedłużki z mikrofonem. Zresztą
    > czasem używam bt, ale wersje szerokopasmowe wciąż potrafią zawiesić
    > telefon podczas odtwarzania.

    Wspomniany nizej W995 ma jacka 3.5mm i o dziwo potrafi nawet wysterowac
    sluchawki wieksze od dousznych, ale jakosc wciaz pozostawia sporo do
    zyczenia. Dlatego pozostaje przy telefonie do rozmow, aparacie do zdjec i
    odtwarzaczu do muzyki.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 79. Data: 2010-08-23 13:03:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kamil pisze:

    > Jednym slowem sugerujesz, ze pasmo przenoszenia albo wzmocnienie
    > poszczegolnych czestotliwosci wzgledem innych nie istnieja.

    Oczywiście, że istnieje, tylko które jest to dobre i jak się to ma
    wagowo do różnic brzmienia kolumn czy pomieszczenia?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /największą krzywdę religiom robią wierzący/

  • 80. Data: 2010-08-23 13:05:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > Tak, ale głośnik to nie żarówka. Tutaj liczą się na pewno jeszcze zakłócenia.
    > Jak się ciągnię kabel koło czegoś dziwnego można się jeszcze zastanawiać
    > nad ekranowaniem, które przy żarówce niepotrzebne.

    Przy impedancji kilku omów to owo ''dziwne'' musiałoby być przynajmniej
    stacją transformatorową. Ekranuje się niższe sygnały, gdzie odstęp od
    zakłóceń nie jest tak duży.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /synoptycy mieli rację, w całym kraju pada deszcz/