  • 11. Data: 2012-06-12 23:32:33
    Temat: Re: Znak drogowy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Jun 2012 13:28:35 -0700 osobnik zwany Adam
    Klobukowski wystukał:

    > Dziękuję. Nigdzie jednak nie mogę go znaleźć - jest E-20 dotyczący
    > autostrad, ale E-20a nigdzie. Przejrzałem isip.sejm.gov.pl to co tam
    > dotyczy znaków drogowych i tam też nic na ten temat. Potrafisz może
    > wskazać gdzie ten znak jest zdefiniowany? Z góry dziękuję.

    nawety gdyby nie był to by po prostu nie był znakiem.
    Ponieważ nie niesie on żadnej wartości z punktu widzenia karania kierowców
    to nie ma to znaczenia :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2012-06-12 23:38:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 'Tom,

    Tuesday, June 12, 2012, 11:28:02 PM, you wrote:

> [...]
    Może mi ktoś wskazać?
    > AK i tak nie znajdzie ma nic o "a" w kontekście E-20 ;P

    Ale to MadMan wymyślil sobie E-20a. Natomiast pierwotne pytanie było o
    wersję znaku E-20 z zielonym tłem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2012-06-13 06:51:49
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2012 23:38:09 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ale to MadMan wymyślil sobie E-20a.

    No doobraa, chodziło mi o wariant E-20. Pasuje?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 14. Data: 2012-06-13 07:56:26
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Wednesday, 13 June 2012 06:51:49 UTC+2, MadMan wrote:

    > No doobraa, chodziło mi o wariant E-20. Pasuje?

    Dziękuję za wyjaśnienia. Zastanawia mnie jednak kryterium stosowania tego znaku na
    drodze ekspresowej. Na S6 oznaczone są tak na pewno dwa węzły (Kwiatkowskiego
    (niedługo zmieni nazwę na Gdynia Port) oraz Gdańsk Południe). Możliwe że są jeszcze
    na jednym (Karczemki), ale nie pamiętam dokładnie. Na innych zjazdach tych znaków nie
    ma. Nie wydaje mi się aby kryterium była pełna bezkolizyjność zjazdu (bo np. węzeł
    przy Osowej jest w pełni bezkolizyjny, a znaku nie ma). Ktoś mnie może jeszcze w tym
    temacie oświecić?

    AdamK

  • 15. Data: 2012-06-13 08:40:00
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-06-12 21:18, Adam Klobukowski pisze:
> [...]
    dwupasmowych, wszystko na zielonym tle. Nie mogę znaleźć jaki to (formalnie) znak.

    Tak a'propos to chyba u nas te znaki są nadużywane.
    Niby w przepisach jest tylko powiedziane, że oznaczają one "węzeł", ale
    już z samej formy wynikałoby, że powinny oznaczać "skrzyżowanie" dwóch
    równorzędnych dróg - autostrad, expressówek, no może autostrady z
    expressówką. Reszta to zjazdy. Oznaczanie tak węzła Karczemki, albo co
    drugiego zjazdu z A1, to IMO lekka przesada.

    Pozdrawiam,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm