  • 21. Data: 2023-10-24 19:30:14
    Temat: Re: Zmuszania do kupna elektryka cd
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-24 o 18:07, Shrek pisze:
    > I co komfa by zrobiła?

    Nie wiesz? Nie podpisałaby fiftyfaja i KPO. ECS do kosza.

    Wypierdolą naz z UE? Nie sądzę ;-)

    Bo lewactwo propaguje złe podejście. Rozmawiać i się dogadywać. A jak
    nie działa to jeszcze bardziej się dogadywać i dogadywać...

    Jak widać to nie działa. PiS tylko w gębie mocny a podpisywał WSZYSTKO.

  • 22. Data: 2023-10-24 19:32:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-24 o 18:22, io pisze:

    > Mamy tu jakiegoś Amerykanina?

    Ja Ci mówię co będzie. W USA były dopłaty zamiast kar i się tego
    nasprzedawało.
    Ludzie jednak nie są zachwyceni.
    Myślisz że w Polsce będzie inaczej? Dlaczego?

  • 23. Data: 2023-10-24 20:57:04
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 24.10.2023 o 18:09, Shrek pisze:

    > Kupujesz dopóki możesz, ale to nie rozwiązuje problemu, bo jak
    > spierdolił to będzie spierdalał dalej.

    W stanach jeszcze możesz a tego dotyczył post.
    Natomiast jak masz ewidentny wyciek to tylko serwis, uszczelnianie
    i ponowne nabicie.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2023-10-24 21:01:11
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 24.10.2023 o 19:32, _Master_ pisze:

    > Ja Ci mówię co będzie. W USA były dopłaty zamiast kar i się tego
    > nasprzedawało.
    > Ludzie jednak nie są zachwyceni.
    > Myślisz że w Polsce będzie inaczej? Dlaczego?

    On nie myśli, on jest fanboyem wózków akumulatorowych.
    Inny podobny udowadniał że elektryk wystarczy każdemu
    a potem pisał że jego małżonce jednak nie wystarcza.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2023-10-24 22:01:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Może wpadną na pomysł i podniosą ceny spalinek tak, żeby się zrównały
    z prątkami? :D
    No kiedy tak tam piszą ? chcą w ten sposób zmusić do kupowania elektryków.
    Ale może się to przeciwko nim obrócić bo brytole zaczną kupować używane.

    --
    Janusz

  • 26. Data: 2023-10-24 22:20:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.10.2023 o 19:30, _Master_ pisze:

    > Nie wiesz? Nie podpisałaby fiftyfaja i KPO. ECS do kosza.

    A do czego im podpis komfy?

    > Wypierdolą naz z UE? Nie sądzę ;-)

    Wypierdolić może i nie, mają dużo narzędzi żebyśmy na tym za dobrze nie
    wyszli.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2023-10-24 22:25:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.10.2023 o 21:01, RadosławF pisze:

    > On nie myśli, on jest fanboyem wózków akumulatorowych.
    > Inny podobny udowadniał że elektryk wystarczy każdemu
    > a potem pisał że jego małżonce jednak nie wystarcza.

    Po czym minęło pięć lat, technologia miała się już rozwinąć tak że tylko
    głupi by nie kupił prądka bo będzie za darmo i ładował się w trzy
    minuty. Tymczasem jemu ukradli i znów z tego co pamiętam jupił spalinkę
    z hybrydą.

    Zauważam pewną prawodłowość. Każdy kto głosi, że "wszystkim powinno
    wystarczyć..." jest pieprzonym hipokrytą i okazuje się że jemu akurat
    nie wystarcza. Jest to tak zwana "wyjątkowa sytuacja" - sprzawdza się
    przy abrocjach, prądkach, zakazach spalinek, lotów i ogólnie przy
    odchyłach prawiczkowo-lewackich.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2023-10-24 23:25:27
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ja Ci mówię co będzie. W USA były dopłaty zamiast kar i się tego
    > nasprzedawało.

    To tak, jak w Polsce.

    > Ludzie jednak nie są zachwyceni.

    Którzy?

    > Myślisz że w Polsce będzie inaczej? Dlaczego?

    Będziemy jeździli w większości starymi gratami a nowe to będą elektryki.

  • 29. Data: 2023-10-24 23:26:25
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.10.2023 o 22:25, Shrek pisze:
> [...]
    > nie wystarcza. Jest to tak zwana "wyjątkowa sytuacja" - sprzawdza się
    > przy abrocjach, prądkach, zakazach spalinek, lotów i ogólnie przy

    Twizy powinno wystarczyć ... zauważam, że jesteś głupi :-)

  • 30. Data: 2023-10-25 07:18:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Ja :-)

    I ja też.