    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Zmiana domeny
    Date: Wed, 25 Jul 2012 15:53:30 +0200

    Witam,

    Mam pewien kłopot ze zrozumieniem zasad przenoszenia domeny w Google
    Webmaster Tools. Otóż wykonałem tą procedurę i w nagrodę otrzymałem
    informację, która mnie zastrzeliła. Chodzi o fragment:

    Czas działania
    Powiadomienie o zmianie adresu będzie aktywne przez 180 dni. Do tego czasu
    wszystkie informacje dotyczące Twojej nowej witryny zostaną wprowadzone do
    indeksu Google. Po upływie 180 dni możesz ten okres przedłużyć ponownie,
    zmieniając adres.

    Jak zwykle treści pomocy i komunikatów w Google są tak opracowane aby
    kompletnie nic z nich nie wynikało. Co z powyższego cytatu w/g Was wynika?
    Czy tylko przez 180 dni Google będą honorować fakt przeniesienia domeny pod
    nową jej nazwę? A potem co? Wszystko wróci do stanu sprzed zmiany domeny i
    jedyną szansą na kontynuacje zmiany będzie kupowanie sobie kolejnych domen
    co pół roku aby móc podtrzymać ważność zmiany?