  • Data: 2012-07-27 00:25:43
    Temat: Re: Zmiana domeny
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 22:32:52 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Olej to.

    Kochane Google... bredzą w komunikatach i helpach, fałszują informacje itp
    ... czy ktokolwiek testował ten produkt? :-/

    A czy nie może być przekierowanie globalne? Tzn z http:/stara/*.* =>
    http://nowa ? Nowy serwis jest całkowicie inny.

    > Po drugie - zweryfikuj obie domeny w GWT i przekieruj tam też, choć po
    > prawdzie to jest działanie opcjonalne.

    Tu też zonk - jak to w Google. Okazuje się, że aby tego dokonać obie domeny
    muszą być na tym samym koncie.

    > Dobrze będzie też zrobić sitemapę nowej witryny i wpiąć do GWT.

    Jest :-)

    > Potem tylko kontroluj, czy się nowa domena prawidłowo indeksuje. Normalnie
    > to trwa kilka dni/tygodni/miesięcy zależnie od skali serwisu, ale teraz
    > jest bajzel w Google na całego i nie ręczę za te wskaźniki ;)

    Mała dygresja odnośnie naszych poprzednich dyskusji oraz w/w.

    Zauważyłem, że moje stare serwisy (z dobrą treścią) bardzo zyskały na
    modernizacjach. Mało tego... konkurencja, która ma tysiące BL i która
    zawsze była #1 w wynikach od lat - zleciała daleko poza mój serwis
    (niezależnie od lokalizacji) :-)