  • 1. Data: 2009-05-23 10:48:56
    Temat: Zlot TRIUMPH
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Witam

    Czy ktoś może coś słyszał i coś wie kiedy i gdzie w tym roku będzie albo
    (znając moje szczęście) juz był zlot TRIUMPHA?

    ----
    Pozdr
    "rzep"

  • 2. Data: 2009-05-23 11:05:55
    Temat: Re: Zlot TRIUMPH
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Rzep pisze:
    > Witam
    >
    > Czy ktoś może coś słyszał i coś wie kiedy i gdzie w tym roku będzie albo
    > (znając moje szczęście) juz był zlot TRIUMPHA?

    Cytat:

    "Zapraszam Was na IV Zlot motocykli Triumph, który w tym roku odbędzie
    się w OW Krakus, położonym w Stegnie (Mierzeja Wiślana). Ośrodek
    położony jest 700 m od morza, otoczony lasem mierzei Wiślanej. Jak
    co roku czeka na was szereg atrakcji. Impreza odbędzie się w dniach
    4-6
    czerwca 2009r.
    W tym roku proponujemy zlot czterodniowy, a uczestników zapraszamy już
    od czwartku 4 czerwca. Mam nadzieję, że dla wielu z Was będzie to
    fajna
    oferta na rodzinny weekend w klimacie motocyklowym.
    Koszt pobytu od czwartku do niedzieli - 200 zł/os ( w tym obfite
    śniadanie w formie stołu szwedzkiego w piątek, sobotę i niedzielę, w
    piątek kolacja oraz wspólny obiad w sobotę po paradzie, a na pamiątkę
    znaczek zlotowy)
    Koszt pobytu od piątku, bądź krótszy - 150 zł/os (w tym obfite
    śniadanie w formie stołu szwedzkiego w sobotę i niedzielę w piątek
    kolacja, obiad w sobotę po paradzie, a na pamiątkę znaczek zlotowy)"

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-05-24 18:36:19
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Rzep pisze:
    > Witam
    >
    > Czy ktoś może coś słyszał i coś wie kiedy i gdzie w tym roku będzie albo
    > (znając moje szczęście) juz był zlot TRIUMPHA?

    Tu Ty tez w bieliznie teraz..?

    --

    pozdr
    pj